Els Mossos d'Esquadra han detingut un individu acusat d'un delicte de resistència i desobediència a agents de l'autoritat aquesta matinada de diumenge durant el rodatge del videoclip que protagonitzaven Shakira i Ozuna a la Muralla del Carme de Manresa. Els fets han passat a última hora del rodatge, sobre 2/4 de 7 del matí.
Els Mossos han explicat a NacióDigital que l'individu havia entrat a la zona de seguretat del rodatge saltant-se el cordó de delimitació i els agents van indicar-li que allà no hi podia ser. L'home va argumentar que era periodista, però els agents li van dir que ni essent periodista no hi podia ser. Després de reiterar-li diverses vegades que marxés de la zona sense que en fes cas, els Mossos el van voler acompanyar fora de l'àrea i l'home es va resistir fins al punt que es va agafar al mànec d'una porta propera per intentar evitar-ho.
Davant d'aquesta actitud, els agents van procedir a la seva detenció. Segons una filmació de Telecinco, que en aquells moments es trobava cobrint la informació del rodatge, l'home va començar a demanar auxili a Shakira, va assegurar que la policia l'estava pegant -cosa que en les imatges es demostra falsa- i va reiterar que era periodista. Però el fet és que segons el cos policial, l'home no es va voler identificar en cap moment. Mentre va durar l'episodi, el rodatge del videoclip es va haver d'aturar.
Un cop arribat a comissaria i tractant-se d'un delicte lleu, els Mossos van deixar sense efecte la detenció, amb el compromís de l'individu que es presentaria davant del jutge quan se'l cités a declarar.
[noticiadiari]2/239189[/noticiadiari]
[plantillavirals]
Els Mossos detenen un home per colar-se al rodatge de Shakira a Manresa
Societat
L'individu argumentava que era periodista, però es negava a acreditar-ho
ARA A PORTADA
-
Política L'oficialitat del català a Europa: tres anys encallada i amenaçada pel calendari electoral Lluís Girona Boffi
-
Política El finançament s'encamina cap al Congrés sense garanties d'èxit: calendari dels entrebancs Bernat Surroca Albet
-
Successos Escorcoll en el pis d'un dels detinguts pel crim de Manresa, al carrer Santa Llúcia Pere Fontanals
-
Successos Un dels detinguts pel crim de Manresa va ser arrestat quatre dies abans per un atac amb tornavís Pere Fontanals
Publicat el
11 de setembre de 2022 a
les 18:59
Et pot interessar
-
Societat
Illa es compromet des d’Ucraïna a mantenir «l’esforç de cooperació» de Catalunya
-
Societat
Sis de cada deu trens de Rodalies va arribar tard el juliol
-
Societat
Llibertat amb mesures cautelars per a la mare del nadó trobat mort a la Mina
-
Societat
Deu ferits per intoxicació de monòxid de carboni en un vaixell al port de Barcelona
-
Societat
Telefónica ven la històrica seu de la Gran Via de Madrid al «rei dels centres comercials»
-
Societat
Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre
