Els Mossos d'Esquadra han detingut a Vic un jove de 24 anys investigat per la seva presumpta participació en els aldarulls posteriors al Barça-Madrid del 18 de desembre, marcat per la concentració de protesta del Tsunami Democràtic a l'exterior del Camp Nou.
La policia catalana confirma a NacióDigital que el jove va ser detingut aquest dimecres a casa seva i que se li imputa un delicte de desordres públics, sis delictes d'atemptat contra agents de l'autoritat, quatre delictes de lesions, un de danys i un de robatori amb violència.
Les fonts policials consultades expliquen que el detingut hauria agredit diversos agents antiavalots de la Brigada Mòbil (Brimo) durant els aldarulls posteriors al partit.
Els Mossos detenen un jove pels aldarulls en la concentració del Tsunami pel Barça-Madrid
El detingut està investigat per desordres públics, atemptat contra agents de l'autoritat, danys i robatori amb violència
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de juliol de 2020 a les 19:02
Et pot interessar
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»
-
Societat El temps d'aquest dijous 15 de maig: els ruixats van minvant sense desaparèixer del tot
-
Societat Un incendi en una planta química de Sevilla obliga a confinar 77.000 persones per risc d'intoxicació
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 17 i 18 de maig
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica