Els Mossos d'Esquadra han detingut a Vic un jove de 24 anys investigat per la seva presumpta participació en els aldarulls posteriors al Barça-Madrid del 18 de desembre, marcat per la concentració de protesta del Tsunami Democràtic a l'exterior del Camp Nou.
La policia catalana confirma a NacióDigital que el jove va ser detingut aquest dimecres a casa seva i que se li imputa un delicte de desordres públics, sis delictes d'atemptat contra agents de l'autoritat, quatre delictes de lesions, un de danys i un de robatori amb violència.
Les fonts policials consultades expliquen que el detingut hauria agredit diversos agents antiavalots de la Brigada Mòbil (Brimo) durant els aldarulls posteriors al partit.
Els Mossos detenen un jove pels aldarulls en la concentració del Tsunami pel Barça-Madrid
El detingut està investigat per desordres públics, atemptat contra agents de l'autoritat, danys i robatori amb violència
- Aldarulls al Camp Nou | Adrià Costa -
- | Adrià Costa
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de juliol de 2020 a
les 21:02
Actualitzat el
16 de juliol de 2020 a les
21:03
Et pot interessar
-
Societat
Collboni defensa «una tecnologia humanista i centrada en les persones» en la inauguració del MWC
-
Societat
El Mobile torna a esverar la mobilitat: avisos de noves trampes i amenaces de «bloqueig»
-
Societat
El Mobile, l'argument estrella del sector dels pisos turístics per evitar la desaparició: hi ha alternatives?
-
Societat
Almenys un ferit greu en un incendi en un bloc de pisos de Viladecans
-
Societat
Barcelona estrena unes lletres per fer-se fotos amb les millors vistes de la ciutat
-
Societat
Reobre el trànsit en sentit muntanya del túnel de la Rovira aquest dilluns
