El partit que enfrontarà dimarts les seleccions espanyola i marroquina de futbol als vuitens de final del Mundial de Qatar es preveu igualat i la gran presència de la comunitat marroquina a Catalunya fa témer que ambdues aficions puguin arribar a xocar. És per això que els Mossos d'Esquadra han anunciat que desplegaran un dispositiu especial a la ciutat comtal.
Fonts d'Interior han explicat a Europa Press que el desplegament respon a la previsió de possibles incidents abans, durant i després del partit. El cas de Brussel·les pot haver servit d'avís pel cos de seguretat. Després de la victòria del Marroc contra Bèlgica, que va suposar l'eliminació dels segons, la capital es va convertir en l'epicentre de grans aldarulls en què es van cremar cotxes, es va destruir mobiliari urbà i es van llançar projectils contra la policia.
El reforç de la seguretat s'estendrà, però, arreu de l'Estat. Sobretot, a les ciutats d'Almeria i Madrid, així com a la comunitat autònoma de Múrcia. Els dispositius seran equiparables als que es despleguen en partits considerats "d'alt risc", tot i les nombroses crides a la tranquil·litat per part de les institucions i les delegacions d'ambdós països.
[plantillavirals]
Els Mossos es preparen per l'Espanya-Marroc amb un dispositiu especial a Barcelona
Es preveuen possibles aldarulls abans, durant i després del partit, tal com va passar a Brussel·les fa pocs dies
ARA A PORTADA
-
Una cimera secreta Sánchez-Junqueras a la Moncloa tampoc desbloqueja els pressupostos d'Illa Ferran Casas i Manresa
-
«Rufián demana aplicar ciència, però ara hem de dir que hi som i després ja veurem la fórmula» Bernat Surroca Albet
-
-
L'Estat pretén que l'acreditació del català dels migrants regularitzats sigui mèrit i no exigència Lluís Girona Boffi
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
05 de desembre de 2022 a
les 19:10
Et pot interessar
-
Societat
Nova protesta dels mestres: negar-se a fer sortides i colònies
-
Societat
Nova vaga dels metges: rua reivindicativa per Barcelona per denunciar la sobrecàrrega laboral
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 21 i 22 de febrer
-
Societat
«Santaco» com a punt de trobada en la defensa municipal del català
-
Societat
La nova vida de Tito Álvarez al Carib: «És una terra d'oportunitats»
-
Societat
La Sagrada Família arriba als 172,5 metres d'altura i canvia l'«skyline» de Barcelona
