Els Mossos d'Esquadra investiguen una agressió a l'ex-regidor del PP a l'Ajuntament de Badalona José María Díaz, que s'ha produït aquest dijous de matinada al barri de Sant Roc, ha explicat a Europa Press la policia catalana.
Segons ha informat aquest dijous El País, el regidor, de 64 anys i que té un bar en aquest barri, ha sofert l'agressió quan sortia del seu local la matinada d'aquest dijous.
Díaz es troba ingressat a l'hospital recuperant-se de les ferides d'un cop en el cap amb un objecte contundent, per la qual cosa encara no ha pogut presentar la denúncia, segons el diari.
Els Mossos investiguen l'agressió a un ex-regidor del PP a Badalona
L'ex-edil José María Díaz es troba hospitalitzat després d'haver rebut un fort cop al cap
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de febrer de 2017 a les 21:00
Et pot interessar
-
Societat Pedro de Sanpablo, l’home dels coloms
-
Societat Dos detinguts a Barcelona per robar un rellotge valorat en 42.000 euros
-
Societat Sis detinguts en un dispositiu contra els robatoris violents amb patinets elèctrics a Barcelona
-
Societat Ridícul d'uns lladres a Catalunya: roben en una empresa i acaben delatats pel GPS d'un dels iPads assaltats
-
Societat Més de 600 voluntaris forestals reivindiquen la seva tasca en prevenció i extinció d’incendis
-
Societat El temps del cap de setmana del 24 i 25 de maig: el sol guanya (gairebé) la batalla