Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per un delicte contra la llibertat sexual que s'hauria comès aquesta passada matinada al voltant del Parc Catalunya de Sabadell, segons han confirmat fonts del cos. Hauria arribat poques hores després que es donés el tret de sortida a la Festa Major.
La policia catalana ha de determinar si es tracta d'un cas d'agressió sexual o abús sexual. Tal com ha pogut saber NacióDigital de fonts properes a la investigació, hi hauria dues menors implicades -17 anys- i encara no consta cap denúncia.
La investigació oberta ha de determinar si es tracta d'un únic autor o de més autors d'haver comès el delicte i, per tant, identificar-los. Per ara, no hi ha cap detingut i se segueix indagant en el cas.
Els Mossos investiguen un delicte contra la llibertat sexual la primera nit de Festa Major de Sabadell
S'ha produït al voltant del Parc Catalunya la passada matinada
- Agents dels Mossos d'Esquadra. -
- Mossos
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de setembre de 2021 a
les 10:00
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona descobreix una placa en memòria de Carmen de Mairena
-
Societat
Plataforma per la Llengua reclama l'etiquetatge en català d'Aneto: «No ha entès l'arrelament»
-
Societat
Enxampen un taxi sense llicència ni assegurança, ITV caducada i el conductor dona positiu en drogues
-
Societat
«La llum neix del dolor»
-
Societat
Ferrocarrils crea un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
-
Societat
Els Mossos detenen 87 persones amb gairebé 300 antecedents acumulats en un dispositiu a Barcelona
