Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per un delicte contra la llibertat sexual que s'hauria comès aquesta passada matinada al voltant del Parc Catalunya de Sabadell, segons han confirmat fonts del cos. Hauria arribat poques hores després que es donés el tret de sortida a la Festa Major.
La policia catalana ha de determinar si es tracta d'un cas d'agressió sexual o abús sexual. Tal com ha pogut saber NacióDigital de fonts properes a la investigació, hi hauria dues menors implicades -17 anys- i encara no consta cap denúncia.
La investigació oberta ha de determinar si es tracta d'un únic autor o de més autors d'haver comès el delicte i, per tant, identificar-los. Per ara, no hi ha cap detingut i se segueix indagant en el cas.
Els Mossos investiguen un delicte contra la llibertat sexual la primera nit de Festa Major de Sabadell
S'ha produït al voltant del Parc Catalunya la passada matinada
- Agents dels Mossos d'Esquadra. -
- Mossos
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de setembre de 2021 a
les 10:00
Et pot interessar
-
Societat
«Hem fet les coses diferents que Madrid»: com es paga el viatge del Papa a Catalunya?
-
Societat
Govern i Tercer Sector Social signen un acord amb 150 milions en dos anys per a pobresa infantil i sensellarisme
-
Societat
Un cotxe incendiat i quatre ferits en un accident a Sant Sadurní d'Anoia
-
Societat
La frase de Maria Eugènia Gay amb micròfon obert que indigna treballadors de serveis municipals
-
Societat
David Bondia i Gemma Calvet, únics aspirants a la Sindicatura de Greuges de Barcelona
-
Societat
8.000 assistents i 600 cantaires: així rebrà la Sagrada Família al Papa
