Els Mossos d'Esquadra investiguen l'apunyalament d'un home en un narcopis del barri Gòtic de Barcelona. El local, situat al carrer Groc, respon al nom de Shango. L'atac amb arma blanca s'ha produït aquesta tarda de dimarts, al voltant de les 17:30h. La policia catalana ha rebut l'avís i està investigant els fets.
La víctima, segons informa la SER Catalunya, ha estat trobada ferida greument i ha acabat morint en mans dels serveis mèdics, que no ha pogut fer-hi res.
Els Mossos investiguen un mort per arma blanca en un narcopis al Gòtic de Barcelona
Societat
La víctima ha estat apunyalada aquesta tarda de dimarts
ARA A PORTADA
-
Societat Prohibit el fum a les terrasses i els anuncis de cigarretes electròniques: les claus de la nova llei antitabac Marc Orts i Cussó
-
Energia Catalunya, molt lluny de la sobirania elèctrica: el 84% del consum depèn de l'exterior Arnau Urgell i Vidal
-
-
Política Barcelona, Girona i Amposta: triple manifestació independentista per la Diada Lluís Girona Boffi
-
Política El president del Constitucional celebra l'aval europeu a l'amnistia davant Felip VI Lluís Girona Boffi
Publicat el
05 de juny de 2018 a
les 20:45
Actualitzat el
05 de juny de 2018 a les
22:35
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona anuncia tres novetats per a la circulació de motos: dues proves pilot i més espai propi als semàfors
-
Societat
Condemnats vuit independentistes per boicotejar un acte de Societat Civil Catalana
-
Societat El TEDH admet a tràmit una demanda per maltractaments a un intern del CIE de Barcelona
-
Societat Interrompuda la circulació de l’R13 i l’R14 entre Plana-Picamoixons i Lleida-Pirineus per un robatori de coure
-
Societat
Maten un home a la Barceloneta després de trencar l'ordre d'allunyament amb l'exparella
-
Societat
Sis mesos i un 8,6% després
