Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació interna per una actuació de la Brigada Mòbil (Brimo) davant d'una parella la matinada d'aquest dissabte, durant l'última nit de les festes de barri barceloní de Sants, segons han informat fonts de la policia catalana a Europa Press.
Les mateixes fonts han destacat que obren sempre una investigació interna en casos com aquest per protocol, per avaluar i revisar l'actuació "i determinar el que correspongui", com ha avançat 'Betevé'.
En concret, s'està revisant l'actuació policial amb una parella que era a la plaça Joan Pelegrí, durant la qual l'home va rebre un cop al cap i la dona, que va retreure als agents la seva actuació, va caure en uns arbustos en ser empesa amb un escut policial, tot i informar que estava embarassada.
L'home, que no va rebre atenció mèdica de forma immediata, va quedar detingut per presumptament per atemptar contra l'autoritat, i la dona va ser denunciada administrativament per faltar el respecte als agents, han detallat les mateixes fonts.
L'última nit de les festes de Sants es va saldar amb sis agents de Mossos i diversos assistents amb ferides lleus, en un dispositiu durant el qual alguns assistents van llançar objectes als policies, que van dispersar a les persones aglomerades a la zona.
Els Mossos investiguen una actuació de la Brimo a les festes de Sants
Societat
Els fets es van produir a la plaça Joan Pelegrí contra un home i una dona embarassada
- Aglomeracions al parc de l'Espanya Industrial per la Festa Major de Sants -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat De la pèrdua del gust per llegir a l'«embranzida» de les pantalles: radiografia del naufragi a les proves PISA Gerard Mira
-
Societat Niubó reitera l'aposta del Govern per la lectura davant l'enfonsament «generalitzat» a PISA Gerard Mira
-
Societat Niubó dibuixa la línia vermella del Govern amb els docents: «L'oferta salarial és més que suficient» Marc Orts i Cussó
Publicat el
30 d’agost de 2021 a
les 19:50
Et pot interessar
-
Societat Tirotegen un motorista a Gavà i l'abandonen ferit a Sabadell
-
Societat
L'informe PISA certifica el declivi educatiu a Espanya amb els pitjors resultats de la història
-
Societat
El suport a la vaga de mestres baixa, però impacta en l'arrencada de curs
-
Societat
Un jutjat de Barcelona investigarà l’expulsió de cantaires de la Sagrada Família durant la visita del Papa
-
Societat
El preu d'una treva educativa
-
Societat
La crisi de les proves PISA enterboleix un inici de curs enverinat per la vaga educativa
