Els Mossos d'Esquadra investigaran l'actuació policial dels agents del cos en un intent de desnonament aquest dimecres a Sants, Barcelona. Un cop la propietat havia arribat a un acord amb els llogaters per aturar el desallotjament, els Mossos van carregar contra les persones que havien intentat evitar-lo.
Ara, el director de la policia catalana, Andreu Joan Martínez, ha assegurat que el cos investigarà els fets amb "tranquil·litat, rigor i profunditat". Segons Martínez, la decisió s'ha pres després de fer una primera anàlisi de l'operatiu entre la tarda del dijous i el matí d'aquest divendres.
L'anunci de Martínez arriba després que el Síndic de Greuges també hagi avançat que investigarà l'actuació policial, així com també les càrregues dels Mossos contra una manifestació okupa aquest dimecres a Gràcia.
Els Mossos obriran una investigació interna sobre les càrregues en un desnonament a Sants
El Síndic de Greuges també ha anunciat que iniciarà una investigació de l'actuació policial
- Primer dia de classe a l'escola Catalunya de Sabadell -
- Gala Espín
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de setembre de 2019 a
les 15:29
Et pot interessar
-
Societat
Mor un motorista en un accident a la B-23 a Esplugues de Llobregat
-
Societat
Adif suspèn la circulació de trens entre Catalunya i el País Valencià per les fortes ventades
-
Societat
El radar de l'A-2 que pot arribar a multar 50 conductors cada dia
-
Societat
Els Mossos detenen un home de 20 anys per la mort violenta d'un altre a Sant Andreu
-
Societat
Vall d’Hebron extirpa un tumor inoperable amb una tècnica del trasplantament hepàtic
-
Societat La Generalitat impulsa l’Any Bressola per celebrar 50 anys d’educació en català a la Catalunya del Nord
