Els Mossos d'Esquadra han dut a terme auqest dimarts a la tarda una operació policial a Vilafranca del Penedès i una a Ripoll en el marc de la investigació per trobar més indicis dels atemptats de Barcelona i Cambrils, segons ha confirmat la policia catalana a NacióDigital.
A Ripoll, els Mossos han entrat al voltant de les 19.40 h a un locutori del passeig de Ragull que és propietat de Salh el Karib, un dels detinguts a la població per la seva presumpta vinculació amb la preparació dels atemptats. Després d'unes tres hores d'escorcoll, els agents se n'han endut documentació, material informàtic i empremtes dactilars. La policia ha col·locat una lona al davant del local per no revelar detalls de les seves indagacions.
Paral·lelament, a Vilafranca s'ha escorcollat el pis situat al número 45 del carrer Ignasi Iglesias del barri del Poble Nou. Els Mossos no han donat detalls de l'operatiu, però hi ha diversos agents amb el rostre tapat i armats amb metralletes. També se n'han endut caixes amb documentació i empremtes dactilars. Vilafranca es troba a 15 quilòmetres d'on ahir a la tarda els Mossos van abatre l'autor de l'atropellament massiu a la Rambla de Barcelona, Younes Abouyaaqoub.
En tots dos escorcolls hi ha hagut la presència dels Tedax, segons ha informat l'ACN. L'operació dels Mossos s'ha conegut poc temps després que hagi acabat la declaració dels detinguts pels atemptats a l'Audiència Nacional, que han admès que preparaven un atemptat amb bombes en punts claus de Barcelona i amb immolacions. Els escorcolls han conclòs minuts després que el jutge Fernando Andreu hagi enviat a presó incondicional dos dels quatre detinguts.
Els Mossos s'enduen documentació i empremtes en els escorcolls a Ripoll i Vilafranca
La policia catalana ha escorcollat un locutori de Ripoll i un pis a Vilafranca en relació amb la investigació dels atemptats a Barcelona i Cambrils
ARA A PORTADA
-
-
El Govern veu «compatible» negociar els pressupostos mentre s'avança en els acords d'investidura Redacció
-
El PP s'enfanga amb el veto a les festes islàmiques a Múrcia i la Moncloa obre una investigació Bernat Surroca Albet
-
Barcelona investigarà centenars d'empreses de pisos turístics a la cerca d'impostos pendents David Cobo
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 22 d’agost de 2017 a les 20:30
Et pot interessar
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 9 i 10 d'agost
-
Societat Detenen dues persones que havien marcat uns pisos a Sant Gervasi per entrar a robar
-
Societat El temps d'aquest divendres 8 d'agost: estabilitat abans d'un nou augment de les temperatures
-
Societat Carrers guarnits a la festa major de Sants 2025
-
Societat Vaga als serveis de terra del Prat i altres aeroports els caps de setmana d'agost
-
Societat Catalunya arriba als 8,16 milions d'habitants, un nou rècord de població