De rànquings sobre països n'hi ha molts, però una investigació de The Telegraph vol marcar un abans i un després i determinar de manera definitiva quin és el país més bonic del món. El paisatge, la biodiversitat i el valor cultural i de la naturalesa són alguns dels paràmetres que l'estudi ha tingut en compte.
Aquesta sèrie de paràmetres han estat qualificats en una escala de punts, donant lloc a la classificació final. D'aquesta manera, la investigació del mitjà britànic situa els Estats Units com el país més bonic del planeta, amb 1.337 punts del màxim de 2.000 que es poden aconseguir. Just darrere queden Austràlia, amb 1.182 punts, i el Canadà, amb 1.153.
Ja més enrere hi ha Mèxic (1.054 punts), Noruega (1.022), Nova Zelanda (1.012), l'Índia (1.009), Itàlia (1.000) i el Perú (961). Pel que fa a Espanya, no queda gaire lluny dels deu primers, i, de fet, es troba en onzena posició amb 949 punts i just per sobre de la veïna França. Cal recordar que el mateix diari britànic va situar Barcelona com la millor ciutat del món.
[plantillavirals]
Els països més bonics del món, segons una investigació de «The Telegraph»
El paisatge, la biodiversitat i el valor cultural i de la naturalesa són alguns dels paràmetres que l'estudi ha tingut en compte
- -
- Pexels
ARA A PORTADA
-
Per què aquesta vaga educativa té tots els ingredients per ser la més contundent dels darrers anys? David Cobo
-
-
«No es reconeix prou la nostra feina»: escoles rurals en vaga per manca de personal Bernat Castanyer Colomer
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
-
Publicat el
31 de juliol de 2022 a
les 14:48
Et pot interessar
-
Societat
Salut activa canvis al sistema sanitari prioritzant la col·laboració entre hospitals
-
Societat
Zona Franca: amagar la pobresa
-
Societat
La Iaia Atòmica, la instagramer que ha fet virals les receptes secretes de les àvies
-
Societat
«Renfe no s'estima els viatgers de Catalunya»
-
Societat
Robatori de pel·lícula a una Vall de Núria coberta per la neu
-
Societat
La segona proposta del PDUM contempla més de 160.000 nous habitatges a l'àrea metropolitana
