Els Reis d'Orient ja són a Catalunya. Ses Majestats han triat entre terra, mar i aire per arribar a les ciutats i pobles del país, on passejaran per les cavalcades abans de posar-se mans a l'obra en la nit més màgica de l'any. En aquesta ocasió, però, Melcior, Gaspar i Baltasar hauran d'estar molt pendents del cel, ja que està plovent amb força a pràcticament tot el territori.
Els ruixats més intensos s'esperen a la Catalunya Central i al litoral i prelitoral de la demarcació de Barcelona. Per aquest motiu, alguns municipis ja han comunicat que no celebraran les cavalcades de manera convencional i traslladaran la rebuda als Reis d'Orient en un espai tancat per evitar les pluges. És la decisió que ja han pres pobles com El Masnou, Montgat, Dosrius, Vilassar de Mar, Moià, Seva o Santa Eulàlia de Ronçana i de mica en mica s'hi van sumant més municipis.
[noticiadiari]2/267174[/noticiadiari]
A la capital catalana els Reis d'Orient han arribat, com ja és habitual, al Port de Barcelona. L'alcalde de la ciutat, Jaume Collboni, els ha rebut al voltant de les 16 hores i els hi ha fet entrega de les claus de la ciutat. L'alcalde els ha demanat "pau al món" per protegir els infants, que ajudin a "tenir cura" del planeta i a fer una ciutat "més justa i acollidora, més bonica i endreçada" i inclusiva per als infants. Aleshores, ses majestats han aprofitat per rebre les cartes d'última hora i ja estan llestos per passejar-se pels carrers de Barcelona, igual que pels de tot el país.
A Tarragona, els Reis d'Orient han arribat en vaixell al barri marítim del Serrallo a les 18.15 hores, i el Port de Tarragona els ha donat la benvinguda amb vaixells i barques. A Girona, Ses Majestats estan instal·lades al Campament Reial del Camp de Mart. I a Lleida, al voltant de les 17 hores, Melcior, Gaspar i Baltasar han arribat en tren a l'estació de ferrocarril de Lleida-Pirineus.
Els Reis d'Orient es passegen per Catalunya acompanyats de fred i pluja
Ses Majestats protagonitzaran les cavalcades per tots els pobles i ciutats del país abans de posar-se mans a l'obra en la nit més màgica de l'any
- Els Reis d'Orient arriben al Port de Barcelona -
- Laura Fíguls / ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de gener de 2024 a
les 16:05
Et pot interessar
-
Societat
Collboni destapa la idea de la nova plataforma marina al Fòrum (i encaixa crítiques veïnals i polítiques)
-
Societat
Mouliaá lamenta el canvi de criteri de la Fiscalia en la causa contra Errejón i diu que anirà «fins al final»
-
Societat
Catalunya ha perdut un de cada quatre pisos turístics entre 2020 i 2025
-
Societat
Cinc nadons hospitalitzats a Espanya després de consumir llet de fórmula
-
Societat
Primera sanció de la Generalitat contra una agència per racisme immobiliari: l'odissea d'un llogater de Mataró
-
Societat
Catalunya lidera l'incompliment de serveis mínims de Renfe: circulen 15 vegades menys trens que a Madrid
