Els repartidors de la plataforma Glovo estan convocats a una vaga el pròxim 1 d'agost per protestar, entre d'altres, per la seva condició de falsos autònoms, per la "falsa" flexibilitat o contra el tracte que reben per part d'alguns locals.
A més, també denuncien que des de l'empresa se'ls pressiona per finalitzar les comandes que se supera el límit d'espera per rebre'n una, a més d'un sistema de puntuació "ineficaç". El mateix dia de la vaga, els treballadors estan convocats a una concentració a la Sagrada Família a partir de les dotze del migdia.
La protesta arriba després de diverses sentències a favors i d'altres en contra sobre el règim laboral dels repartidors i les condicions en què treballen, un conflicte que es va agreujar arran de la mort d'un repartidor de la plataforma fa unes setmanes. De moment, l'empresa ha declinat fer cap comentari.
Els repartidors de Glovo faran vaga l'1 d'agost
Protesten contra les condicions de treball i el tracte que reben per part de l'empresa i alguns locals, entre d'altres motius
ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 29 de juliol de 2019 a les 15:43
Et pot interessar
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina, Ana Carolina, anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona
-
Societat Cursos de català a municipis petits: qui s'hi pot inscriure?
-
Societat Un aspirant a bomber s'aprofita de la llei trans per aconseguir plaça