Els serveis mínims decretats pel Ministeri de Foment per a la vaga del personal de terra i manteniment d'Iberia a l'aeroport del Prat obligaran a enlairar el 100% dels vols domèstics amb els territoris no peninsulars, el 54% dels serveis internacionals i el 32% dels peninsulars que tinguin una alternativa de transport inferior a 5 hores, segons ha informat el govern estatal.
L'aturada dels treballadors de la companyia aèria està convocada per als dies 27 i 28 de juliol. L'executiu comanat per Pedro Sánchez recorda que els serveis mínim tenen com a objectiu "compatibilitzar" l'interès general de la ciutadania en una època "d'alta demanda vacacional" amb el dret de vaga d'un col·lectiu d'uns 2.700 treballadors.
El Ministeri també informa que Iberia dona servei a 27 companyies a l'aeroport de Barcelona, per la qual cosa, el número de vols afectats podria ser de l'ordre de mil durant el termini previst de la vaga.
Els serveis mínims de la vaga d'Iberia al Prat obligaran a enlairar el 54% dels vols internacionals
Societat
L'aturada està convocada per als dies 27 i 28 de juliol
ARA A PORTADA
-
Política Catalunya entoma escèptica i resignada l'ajornament del finançament per seduir el PP Ferran Casas i Manresa | Lluís Girona Boffi
-
Societat El govern espanyol ja va advertir Educació sobre l'excés d'alumnes exclosos a les PISA Gerard Mira
-
Societat El TSJC aplica el 25% de castellà a una escola després de l'aval europeu Lluís Girona Boffi
-
Publicat el
25 de juliol de 2019 a
les 20:10
Et pot interessar
-
Societat
«A l’estiu passo una calor insuportable, però cantar al metro i emocionar els passatgers no té preu»
-
Societat
Maten una dona en un pis de Barcelona
-
Societat
Pugen a 14 les víctimes mortals de l'incendi d'Almeria
-
Societat
Dos ferits, un en estat crític, per un atropellament al centre de Barcelona
-
Societat
Mataró, el municipi on els gegants dormen
-
Societat
TMB assegura que el fum va entrar al vagó del metro per la reacció de diversos passatgers
