El sector del taxi de Sabadell ha aturat el seu servei durant gran part del dia d’avui en senyal de protesta per la decisió de la Funerària Torra S.A. d’atorgar el servei d’acompanyament a una sola empresa. Es tracta d’una decisió que trenca amb la tradició de repartir la concessió amb diferents empreses, asseguren.
En un comunicat, la companyia apunta que la protesta, que suposa l’aturada del servei a Sabadell i Sant Quirze des de les 7.00 i fins les 17.00 hores, respon a “la injusta decisió de la Funerària Torra S.A. de prescindir del conjunt de taxis de la ciutat per a la realització dels serveis d'acompanyament en els funerals”. Apunten que durant 50 anys aquest servei s’ha fet a través de tots els taxis de la ciutat, “repartit de manera equitativa i rotativa entre totes i cadascuna de les unitats, per concessió de l'Ajuntament, segons les Ordenances Municipals”.
El col·lectiu denuncia que l’atorgament s'ha realitzat a dit a una empresa que disposa de 8 vehicles de gamma alta, concretament Styl Taxi, i que a més obliga a abonar a la funerària una suma de 5 euros per cada trajecte en concepte de comissió. “La manca d'una mediació efectiva per part de l'Ajuntament de Sabadell per fer front a aquestes injustícies i, sobretot, el fet que l'Ajuntament aprovi aquest cobrament de comissions per l'atorgament del servei”, conclouen en el comunicat.
Els taxis de Sabadell, aturats contra la funerària
La protesta arriba després que Funerària Torra S.A. hagi atorgat el servei d’acompanyament a una sola empresa
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de gener de 2016 a les 21:48
Et pot interessar
-
Societat
Mor una dona de 83 anys en un incendi en un habitatge a Nou Barris
-
Societat
Per què el primer nadó de l'any acostuma a ser de família immigrant?
-
Societat
Drets Socials diu que Albiol accepta ara oferir atenció social als desallotjats del B9
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort d’un sensesostre que dormia al barri Gòtic de Barcelona
-
Societat
El 01379, primer premi de la Grossa de Cap d'Any 2025
-
Societat
Catalunya culminarà la reorganització judicial amb la mobilització de 5.430 funcionaris i 150 noves places
