Els treballadors del Liceu han desconvocat la vaga que afectava les representacions de Benvenuto Cellini després que direcció i comitè d'empresa hagin arribat a un acord.
Ambdues parts han convingut que el pagament de les pagues extres del 2013 al 2017 es dividirà en sis anys a partir del primer trimestre de l'any vinent. A més, la direcció ha retirat la demanda per vaga il·legal
"Esperem que arribin temps millors per al Liceu després de tants anys de sacrifici, perquè els treballadors som els que aixequem el teló dia rere dia", ha explicat un representant del comitè.
Per la seva banda, Roger Guasch, director general del Liceu, ha subratllat que la institució "ha recuperat la pau laboral en un moment més necessari que mai, quan el teatre està començant a agafar aire". També ha qualificat la vaga d'"injusta i desproporcionada" i ha remarcat que l'espectacle dirigit per Terry Gilliam "tindrà repercussió internacional".
Els treballadors del Liceu desconvoquen la vaga
Direcció i comitè d'empresa han arribat a un acord: dividir en sis anys el pagament de les pagues extres del 2013 al 2017
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de novembre de 2015 a les 18:15
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
