Els treballadors del Liceu han desconvocat la vaga que afectava les representacions de Benvenuto Cellini després que direcció i comitè d'empresa hagin arribat a un acord.
Ambdues parts han convingut que el pagament de les pagues extres del 2013 al 2017 es dividirà en sis anys a partir del primer trimestre de l'any vinent. A més, la direcció ha retirat la demanda per vaga il·legal
"Esperem que arribin temps millors per al Liceu després de tants anys de sacrifici, perquè els treballadors som els que aixequem el teló dia rere dia", ha explicat un representant del comitè.
Per la seva banda, Roger Guasch, director general del Liceu, ha subratllat que la institució "ha recuperat la pau laboral en un moment més necessari que mai, quan el teatre està començant a agafar aire". També ha qualificat la vaga d'"injusta i desproporcionada" i ha remarcat que l'espectacle dirigit per Terry Gilliam "tindrà repercussió internacional".
Els treballadors del Liceu desconvoquen la vaga
Societat
Direcció i comitè d'empresa han arribat a un acord: dividir en sis anys el pagament de les pagues extres del 2013 al 2017
ARA A PORTADA
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
Societat Itàlia compleix l'amenaça i tanca l'espai Schengen amb Espanya per la crisi de Ceuta Gerard Mira
-
Societat Més de la meitat dels migrants que han entrat a Ceuta ja han estat retornats al Marroc Marc Orts i Cussó
-
Política Sánchez usarà «tots els recursos» de l'Estat per evitar una nova «violació de la integritat territorial» Natàlia Pinyol
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
06 de novembre de 2015 a
les 18:15
Et pot interessar
-
Societat
Eivissa, 53,5%
-
Societat
Tornen els bombers desplaçats als incendis de Castella i el País Valencià
-
Societat Albares assegura que la integritat de l'espai Schengen està garantida
-
Societat
Els Mossos troben un cadàver en un contenidor de Lloret de Mar
-
Societat
Presó provisional per l'acusat de matar la seva parella en un pis de Barcelona
-
Societat
La Guàrdia Urbana desallotja un assentament a Montjuïc on vivien 30 persones
