El comitè d'empresa del metro de Barcelona ha apostat aquest dilluns per tirar endavant la convocatòria de vaga de 24 hores els 22 i 24 de febrer –el primer i el penúltim del Mobile World Congress (MWC)-, després d'haver mantingut una reunió de mediació sobre la negociació del conveni col·lectiu.
El sindicat UGT ha explicat en un comunicat que la direcció descarta negociar si el comitè d'empresa no desconvoca les vagues, organitzades per reivindicar millores laborals.
Transports Metropolitans de Barcelona va acusar els convocants de la vaga "d'oportunistes" després de donar a conèixer les protestes i va remarcar que el conveni va vèncer tot just l'1 de gener d'aquest any.
"Va ser per voluntat de l'empresa que es van iniciar les negociacions a l'octubre, i no hi ha raons objectives per trencar-les, ja que alguns aspectes fonamentals no han arribat a discutir-se", lamentava TMB en un comunicat.
Els treballadors del metro mantenen dos dies de vaga al Mobile World Congress
Societat
El sindicat UGT explica que la direcció de Transports Metropolitans de Barcelona descarta negociar si no es desconvoquen les protestes
ARA A PORTADA
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
-
-
Política La direcció de Junts tanca la porta a pactar amb Aliança després de les municipals Oriol March
-
Publicat el
25 de gener de 2016 a
les 16:30
Actualitzat el
25 de gener de 2016 a les
17:23
Et pot interessar
-
Societat
Collboni anuncia a Nova York una prova per obrir comerços assequibles al barri de la Marina
-
Societat
Detenen cinc persones quan intentaven robar coure a les vies del tren a Roda de Berà
-
Societat
Tornarà el «Volem bisbes catalans»?
-
Societat
El Sindicat de Llogateres xifra en 73 els blocs de pisos on té llogaters organitzats
-
Societat
«Que el projecte Manhattan de la IA estigui en mans privades és un camí cap al desastre»
-
Societat
Les vagues i les mobilitzacions dels docents continuaran: «La crisi és greu»
