La presidenta del comitè de centre de Trablisa a l'aeropot del Prat, Genoveva Sierra, ha denunciat pressions als vigilants de seguretat de l'empresa, que aquest dissabte fan el seu segon dia de vaga.
Sierra també ha assegurat que l'empresa ha canviat el mètode de treball habitual. "No entenem que just quan comença la vaga, això canviï", ha afirmat.
La directora de Recursos Humans de Trablisa, Pilar Albacete, ha negat les acusacions i ha assegurat que el funcionament de les tasques de vigilància és l'habitual, a més de negar les pressions denunciades.
Els treballadors també critiquen l'obligació de complir amb uns serveis mínims del 90%. "Realment no hi ha vaga", ha dit Sierra. Segons la presidenta del comitè de centre, els elevats serveis mínims fan que només siguin onze els treballadors que segueixen la convocatòria, tots els integrants del comitè de vaga.
De fet, segons els representants dels treballadors, un 90% de serveis mínims implica que treballi més gent de la que ho fa habitualment.
Sierra ha assegurat que mantindran la convocatòria de vaga indefinida i ha instat l'empresa a negociar.
En el segon dia de vaga a l'aeroport del Prat, s'han registrat poques cues i les cues per passar els controls de seguretat han avançat amb fluïdesa.
Els vigilants de seguretat de l'aeroport del Prat denuncien «pressions» durant la vaga
Societat
Els representants dels treballadors denuncien que el 90% de serveis mínims decretat limita l'acció de l'aturada
ARA A PORTADA
-
Política L'independentisme evita caure en el replegament identitari per la Diada Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política La llengua reactiva els joves per la Diada: «Vull poder parlar en català a la universitat» Lluís Girona Boffi | Paula Rovira Moreno
-
Política La reivindicació de l'estat propi torna al centre de Barcelona: les millors fotos de la Diada Hugo Fernández Alcaraz | Ricard Novella
-
-
Política La manifestació de la Diada a Barcelona aplega 100.000 persones segons l'ANC i 45.000 segons la Guàrdia Urbana Pau Espí Solé
Publicat el
10 d’agost de 2019 a
les 11:07
Et pot interessar
-
Societat Tallada l'R1 entre Sant Pol i Calella per una incidència en els sistemes de senyalització
-
Societat
Extingit l'incendi de vegetació declarat aquest dijous a Montjuïc
-
Societat
El 54949, premi extraordinari de la Grossa de la Diada 2026
-
Societat
Els sindicats de metges faran vaga indefinida a partir del 28 d'octubre
-
Societat
Aventuras i desventuras del informe PISA
-
Societat
Aventures i desventures de l'informe PISA
