L'Ajuntament d'Elx, una de les ciutats del País Valencià que té en vigor mesures addicionals per frenar la transmissió del coronavirus, controla amb drons i més de 560 efectius policials els cementiris per vigilar aforaments i evitar aglomeracions amb motiu de Tots Sants.
El regidor Héctor Díez, responsable de cementiris, explica que aquest cap de setmana s'ha registrat "l'afluència més baixa dels darrers 10 anys malgrat que és el dia previ a Tots Sants". En aquest sentit, ha volgut agrair la col·laboració a la ciutadania per respectar les mesures imposades.
A més, ha advertit que "en el cas que la Unitat Aèria de la policia local detecti un increment d'aforament, es tallarà l'accés al cementiri fins que es buidi".
El regidor ha recordat "la importància que la ciutadania continuï visitant els cementiris de manera breu, així com que se segueixin les recomanacions sanitàries recomanades per les autoritats, entre elles, l'ús obligatori de màscares i gel hidroalcohòlic o el distanciament social".
Per la seva banda, l'edil de Seguretat ha destacat el dispositiu de més de 560 efectius de la policia local que vetllaran durant la festivitat perquè es compleixi amb totes les normes.
Elx utilitza drons per controlar l'aforament dels cementiris
Societat
També s'han destinat més de 560 efectius policials per evitar aglomeracions per Tots Sants
- -
- EuropaPress
ARA A PORTADA
-
-
Societat Els Mossos eleven a 128 els detinguts pels aldarulls a Barcelona, 73 dels quals menors Natàlia Pinyol
-
Internacional Més de 400.000 persones tornen a inundar els carrers de França en una nova jornada de protestes Pau Espí / Agències
-
Societat La crisi de l'habitatge també és un problema de finançament: «Si la gent sabés els pressupostos, ploraria» David Cobo
-
Publicat el
31 d’octubre de 2020 a
les 16:45
Et pot interessar
-
Societat
Com ensenyarem català a la intel·ligència artificial?
-
Societat
Els aldarulls arriben al centre de Barcelona i deixen un centenar de detinguts
-
Societat
Mor un intern a Brians 2: vuitè suïcidi a les presons catalanes aquest any
-
Societat
Els docents reprendran el pols amb Educació en la recta final del 29-N
-
Societat
Els Mossos reforcen els protocols de seguretat i autoprotecció davant l’alerta jihadista
-
Societat
Dues persones es presenten amb ferides de bala al CAP de la Mina
