L'Ajuntament d'Elx, una de les ciutats del País Valencià que té en vigor mesures addicionals per frenar la transmissió del coronavirus, controla amb drons i més de 560 efectius policials els cementiris per vigilar aforaments i evitar aglomeracions amb motiu de Tots Sants.
El regidor Héctor Díez, responsable de cementiris, explica que aquest cap de setmana s'ha registrat "l'afluència més baixa dels darrers 10 anys malgrat que és el dia previ a Tots Sants". En aquest sentit, ha volgut agrair la col·laboració a la ciutadania per respectar les mesures imposades.
A més, ha advertit que "en el cas que la Unitat Aèria de la policia local detecti un increment d'aforament, es tallarà l'accés al cementiri fins que es buidi".
El regidor ha recordat "la importància que la ciutadania continuï visitant els cementiris de manera breu, així com que se segueixin les recomanacions sanitàries recomanades per les autoritats, entre elles, l'ús obligatori de màscares i gel hidroalcohòlic o el distanciament social".
Per la seva banda, l'edil de Seguretat ha destacat el dispositiu de més de 560 efectius de la policia local que vetllaran durant la festivitat perquè es compleixi amb totes les normes.
Elx utilitza drons per controlar l'aforament dels cementiris
També s'han destinat més de 560 efectius policials per evitar aglomeracions per Tots Sants

- -
- EuropaPress
ARA A PORTADA
Publicat el 31 d’octubre de 2020 a les 16:45
Et pot interessar
-
Societat Festes de Sants 2025: cartell, pregó, carrers guarnits i programa
-
Societat El temps del cap de setmana del 9 i 10 d'agost: calor intensa i ruixats de tarda
-
Societat Programa de les festes de Sants 2025
-
Societat Treballen per eliminar una nova plaga de rates a la Barceloneta
-
Societat Descobreixen el forat negre massiu més antic de l'univers
-
Societat Bonet lamenta el manteniment de la vaga de socorristes en un moment «crític» i apel·la a la «responsabilitat»