Una dona va ser operada d'urgència a Palma el passat diumenge per salvar la vida del seu nadó ja que portava un quilo de droga al seu interior. La dona, de nacionalitat nigeriana, estava embarassada de 34 setmanes i anava acompanyada d'un fill d'un any i mig quan va patir convulsions mentre viatjava en un vol de Madrid a Palma.
Recuperant-se de l'operació, la detinguda, de 35 anys, roman al mòdul de detinguts de l'Hospital de Son Espases, a l'espera que la policia espanyola la pugui interrogar. Per la seva banda, el nadó evoluciona favorablement. En l'operació li varen extreure 53 dàtils amb cocaïna que tenia al colon i a l'intestí, i 15 més a la vagina.
La dona està acusada d'un delicte de tràfic de drogues i d'incompliment de la llei d'estrangeria, ja que residia a Espanya de manera il·legal. A més, podria ser acusada per un delicte imprudent de lesions en el cas que el nadó hagi patit conseqüències.
Embarassada de 34 setmanes i amb un quilo de droga al seu interior
La dona va patir convulsions quan viatjava de Madrid a Palma el passat diumenge
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de gener de 2011 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Societat
Set de cada deu alumnes de grau superior en modalitat dual troben feina
-
Societat
Tots els municipis de Barcelona excepte dos prohibeixen fumar a la platja
-
Societat
Barcelona prepararà un homenatge a Josep Sunyol, polític republicà i president del Barça afusellat pel franquisme
-
Societat
Barcelona decideix limitar l'accés als turistes als «búnquers» del Carmel
-
Societat
PSC i Junts aguanten la pressió i aproven definitivament el nou Pla d'Usos de Ciutat Vella
-
Societat
La DGT alerta d'una multa de 200 euros per no portar aquest element obligatori al cotxe
