En llibertat el detingut per l'agressió sexual a una menor a Mataró

Va ser arrestat ahir 8-M

Publicat el 09 de març de 2019 a les 18:29
El jutjat de guàrdia de Mataró, d'acord amb la petició de Fiscalia, ha acordat llibertat provisional amb ordre d'allunyament de la víctima per a un home de 40 anys detingut aquest divendres, 8 de març, per l'agressió sexual a una menor. La magistrada ha pres la decisió després de prendre-li declaració, i la causa està oberta per abús o agressió sexual a menor.

Els fets denunciats els investigarà Instrucció 3 de Mataró, competent per data de fets. Segons apunta el canal 324, l'home seria un conegut de la família. Les condemnes per agressió sexual poden ser de 1 a 12 anys de presó.

L'Ajuntament de Mataró ha condemnat i rebutjat la violació que ha patit la menor al seu municipi en una declaració institucional. En el comunicat del consistori el text recorda que les agressions sexuals són una "violació dels drets humans fonamentals i un atemptat contra la llibertat i la dignitat de les persones".

D'altra banda, el passat dimarts 5 de març els Mossos van detenir un home de 25 anys per una agressió sexual a una menor a l'Hospitalet de Llobregat. L'home va passar a disposició judicial i actualment està en situació de llibertat provisional com a investigat. La causa està sota secret de sumari.