Els Mossos d'Esquadra han desallotjat aquest dilluns al matí l'Hotel Petit Palace de Barcelona per una forta explosió. El primer que s'ha fet ha estat establir un perímetre de seguretat al voltant de l'establiment, prop de la Boqueria.
El cos, al cap d'unes hores, ja ha descartat que es tractés d'un atemptat terrorista. La principal hipòtesi és la que s'ha acabat confirmant: els focs artificials i les comparses en una plaça propera han desencadenat l'incident. "Un conjunt de casualitats s'han ajuntat i han generat una situació d'alerta", ha apuntat Albert Batlle, tinent d'alcaldia de Seguretat de l'Ajuntament de Barcelona.
Coincidint amb el soroll de la deflagració, segons ha relatat Batlle, un home ha sortit corrent de l'hotel amb les mans plenes de sang. "Sembla ser que ha estat a causa d'una mampara de vidre que s'ha trencat", ha apuntat el regidor. Batlle ha volgut enviar un missatge de seguretat a la ciutadania i ha indicat que és comprensible que hi hagi un clima d'alarma social ara que fa quatre anys de l'atemptat de la Rambla.
L'avís de la deflagració ha estat a les 12 del migdia i en el perímetre de seguretat hi estan treballant agents de l'Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO), de la Brigada Mòbil (BRIMO) i de Seguretat Ciutadana.
Ensurt a la Rambla per una forta explosió en un hotel
Societat
Focs artificials i comparses en una plaça propera a l'establiment han desencadenat l'incident al centre de Barcelona, que ha provocat el desplegament dels Mossos d'Esquadra
ARA A PORTADA
-
-
Política Contenidors cremats i 18 detinguts l'endemà d'una Diada marcada per la forta presència de joves Neus Climent
-
Política L'independentisme evita caure en el replegament identitari per la Diada Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política La llengua reactiva els joves per la Diada: «Vull poder parlar en català a la universitat» Lluís Girona Boffi | Paula Rovira Moreno
-
Política La reivindicació de l'estat propi torna al centre de Barcelona: les millors fotos de la Diada Hugo Fernández Alcaraz | Ricard Novella
Publicat el
16 d’agost de 2021 a
les 15:00
Actualitzat el
16 d’agost de 2021 a les
15:17
Et pot interessar
-
Societat
Retards a l'R2 Sud i Regionals Sud per un robatori de cable a l'estació de França
-
Societat
Mor Carles Solà, exrector de la UAB i conseller d'Universitats en el primer tripartit
-
Societat Tallada l'R1 entre Sant Pol i Calella per una incidència en els sistemes de senyalització
-
Societat
Extingit l'incendi de vegetació declarat aquest dijous a Montjuïc
-
Societat
El 54949, premi extraordinari de la Grossa de la Diada 2026
-
Societat
Els sindicats de metges faran vaga indefinida a partir del 28 d'octubre
