El jutjat d’instrucció número 2 de Cornellà de Llobregat ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut per la mort d’un jove al municipi aquest mateix dimarts. La causa està oberta per un delicte d’homicidi.
El cadàver es va trobar dins del maleter d’un vehicle cap a les 5:00 del matí, i els Mossos d'Esquadra van detenir el presumpte autor només dues hores més tard. La víctima tenia 28 anys, i el detingut en té 29.
Fonts properes a la investigació han explicat a l’ACN que la víctima i l’agressor haurien mantingut una baralla que hauria acabat amb el tràgic desenllaç. Tant el cos sense vida de la víctima com el del detingut presentaven indicis d’aquest enfrontament. Tots dos es coneixien i havien fet negocis plegats.
[plantillavirals]
Entra a presó el detingut per la mort d’un jove que va aparèixer cremat en un maleter a Cornellà de Llobregat
El jutjat d’instrucció 2 de la localitat decreta que la mesura sigui provisional, comunicada i sense fiança per a l'home, a qui acusen d'uns fets que haurien tingut lloc aquest mateix dimarts
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de febrer de 2024 a les 20:08
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dijous 30 d'octubre de 2025: núvols arreu i pluja a tres comarques
-
Societat
Almenys 69 persones sense llar han mort aquest any a Barcelona, segons la Fundació Arrels
-
Societat
L'Hospitalet també eliminarà tots els pisos turístics: cinquè municipi metropolità a prohibir-los
-
Societat
Nou rumb a la Mina amb els reallotjaments del bloc Venus i un pla 2030 per al barri
-
Societat
La Unió Europea assegura que continuarà donant suport a la reconstrucció al País Valencià un any després de la dana
-
Societat
Els treballadors del metall col·lapsen les entrades de Barcelona el primer dia de vaga
