El jutjat d’instrucció número 2 de Cornellà de Llobregat ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut per la mort d’un jove al municipi aquest mateix dimarts. La causa està oberta per un delicte d’homicidi.
El cadàver es va trobar dins del maleter d’un vehicle cap a les 5:00 del matí, i els Mossos d'Esquadra van detenir el presumpte autor només dues hores més tard. La víctima tenia 28 anys, i el detingut en té 29.
Fonts properes a la investigació han explicat a l’ACN que la víctima i l’agressor haurien mantingut una baralla que hauria acabat amb el tràgic desenllaç. Tant el cos sense vida de la víctima com el del detingut presentaven indicis d’aquest enfrontament. Tots dos es coneixien i havien fet negocis plegats.
[plantillavirals]
Entra a presó el detingut per la mort d’un jove que va aparèixer cremat en un maleter a Cornellà de Llobregat
El jutjat d’instrucció 2 de la localitat decreta que la mesura sigui provisional, comunicada i sense fiança per a l'home, a qui acusen d'uns fets que haurien tingut lloc aquest mateix dimarts
ARA A PORTADA
-
-
-
Sánchez es compromet a complir tots els acords amb Junts després de les amenaces de trencament Oriol March
-
Illa rebaixa la tensió amb Hisenda pel finançament i defensa Montero: «És un gran actiu» Bernat Surroca Albet
-
Elisenda Alamany es postula per a l'alcaldia amb la recepta perquè «Barcelona no mori d'èxit» Lluís Girona Boffi
Publicat el 01 de febrer de 2024 a les 20:08
Et pot interessar
-
Societat Set de cada deu treballadors catalans mengen per ansietat o estrès durant la jornada laboral
-
Societat El temps d'aquest dimecres 17 de setembre: torna parcialment el sol
-
Societat Tres carrers del barri de la Sagrada Família tindran el nom de dones oblidades
-
Societat L'Ajuntament de Barcelona demana eliminar Israel del Tour de França 2026
-
Societat La nova llei del taxi preveu restringir al màxim l'ús d'Uber, Cabify i Bolt dins de Barcelona
-
Societat Niubó garanteix que el Govern defensarà el català a les aules