Uns lladres van entrar a robar aquest divendres en una masia aïllada situada a la plana de la Vall d'en Bas (la Garrotxa) i es van emportar una caixa forta de grans dimensions. L'assalt es va produir durant la tarda/vespre a Can Canalies quan els amos no eren a casa perquè estaven treballant al seu negoci de les Preses. Els pispes van regirar tota la masia i van optar per endur-se la caixa de cabals. Situada a la primera planta, la van llençar escales avall i va impactar contra el terra de mabre, que va quedar força malmès. Segons ha pogut saber l'ACN, a dintre la caixa forta hi havia documentació, escriptures de la casa i el negoci, joies i una elevada suma de diners en efectiu.
"La família està molt espantada", ha reconegut l'alcalde de la Vall d'en Bas, Miquel Calm, que s'ha posat en contacte amb el cap de l'Àrea Bàsica Policial (ABP) de la Garrotxa per alertar-lo del robatori. "M'ha dit que intensificaran els controls a la comarca per mirar d'atrapar els sospitosos", ha assenyalat Calm, que també ha alertat als veïns de la zona que estiguin atents a la circulació de furgonetes o camionetes sospitoses. "Els lladres havien de portar una furgoneta grossa per endur-se la caixa forta, que pesava molt i era de grans dimensions", ha finalitzat l'alcalde de la Vall d'en Bas.
Entren a robar en una masia i se n'emporten la caixa forta
Tirant-la escales avall, van trobar-hi escriptures, joies i una elevada suma de diners
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de gener de 2013 a
les 18:47
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
