La direcció de l'Escola de les Aigües, al barri del Baix Guinardó de Barcelona, aquest dijous a la tarda va haver d'enviar dos grups de P3 a casa perquè feia massa fred a classe i no es podia garantir una bona temperatura per al bon funcionament de l'activitat. L'Associació de Famílies (AFA) del centre denuncia el mal funcionament de la calefacció, segons avança el Tot Barcelona.
"La caldera té 40 anys i els tècnics i operaris del Consorci d'Educació de Barcelona es passen la pilota els uns als altres i ningú arregla el problema", expliquen des de l'AFA. Segons les famílies, fa mesos que el Consorci treballa en el manteniment i substitució d'aquesta caldera, però no s'ha arreglat.
Aquest divendres la calefacció torna a funcionar, però ho fa de manera irregular i diferent segons la zona de l'edifici. Així, a les dues plantes superiors "no funcionen la meitat dels radiadors" i, mentre que al primer pis la situació és una mica millor, segueixen sense assolir la temperatura adequada per als més petits. Per fer front a aquesta situació, la direcció del centre "ha recomanat a les famílies que portin els nens més abrigats".
Si l'escola fa cas de les recomanacions sanitàries en què es demana ventilar les aules amb freqüència, el centre perd la poca escalfor que s'aconsegueix acumular. Ho alerten les famílies, que també es queixen de mesura insuficient l'entrega de radiadors elèctrics per part del Consorci.
Envien a casa dos grups de P3 de Barcelona pel fred a les classes
La calefacció de l'escola de les Aigües no funciona i la direcció del centre avisa les famílies perquè recullin els fills
- Imatge d'arxiu d'una classe de parvulari | ICS -
- | ICS
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de desembre de 2021 a les 14:55
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
