Un home ha quedat en qualitat d'investigat després d'haver estat enxampat mentre filmava parts íntimes de dones en una zona comercial de Barcelona a través d'una càmera amagada dins d'una ampolla d'aigua, segons ha indicat la Guàrdia Urbana de la capital catalana.
El cos de seguretat local ha explicat que els fets han tingut lloc aquest dilluns, quan agents de paisà van aturar l'individu, i ha afegit que l'home feia les filmacions sense el permís de les dones. També ha indicat que l'home va confessar els fets i va explicar als agents que es lucrava venent les imatges.
Enxampat filmant parts íntimes de dones amb una càmera amagada en una ampolla d'aigua a Barcelona
Societat
L'home va confessar que es lucrava venent les imatges
ARA A PORTADA
-
Política Catalunya entoma escèptica i resignada l'ajornament del finançament per seduir el PP Ferran Casas i Manresa | Lluís Girona Boffi
-
Societat El govern espanyol ja va advertir Educació sobre l'excés d'alumnes exclosos a les PISA Gerard Mira
-
Societat El TSJC aplica el 25% de castellà a una escola després de l'aval europeu Lluís Girona Boffi
-
Publicat el
30 de març de 2021 a
les 18:36
Et pot interessar
-
Societat
«A l’estiu passo una calor insuportable, però cantar al metro i emocionar els passatgers no té preu»
-
Societat
Detenen l'home que ha matat la parella en un pis a Barcelona
-
Societat
Pugen a 14 les víctimes mortals de l'incendi d'Almeria
-
Societat
Dos ferits, un en estat crític, per un atropellament al centre de Barcelona
-
Societat
Mataró, el municipi on els gegants dormen
-
Societat
TMB assegura que el fum va entrar al vagó del metro per la reacció de diversos passatgers
