ARA A PORTADA
-
-
És una onada de calor? Aquestes són les condicions del Meteocat per decretar-la Arnau Urgell i Vidal
-
-
«Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim» Marc Orts i Cussó
-
El col·lectiu LGTBI+ i la comunitat internacional desafien Orbán amb una marxa massiva per l'Orgull a Budapest Redacció
Publicat el 05 de gener de 2010 a les 20:01
Una persona ha patit cremades lleus a la cara després d'incendiar-se una pila de llenya que el ferit tenia a casa seva, situada al carrer Hospital, número 35, d'Ascó, segons han informat els Bombers de la Generalitat. El mateix ferit, de qui es desconeix la seva edat, s'ha traslladat a l'Hospital de Móra d'Ebre per ser atès de les ferides abans que les quatre dotacions traslladades a la zona arribessin al lloc dels fets. L'avís s'ha produït quan faltaven uns cinc minuts per a es cinc de la tarda.
Et pot interessar
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat El Govern reivindica la conquesta de drets LGTBI+ contra qui vol «tornar a la negra nit»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament
-
Societat El temps del cap de setmana del 28 i 29 de juny: comença l'onada de calor
-
Societat Un infant ferit en esfondrar-se part del sostre d'una guarderia a Barcelona