La Guàrdia Urbana de Barcelona ha començat el mes d'abril amb un de cada set agents fora de servei. Segons un document oficial al qual ha tingut accés NacióDigital, aquest dimecres la quantitat d'agents contagiats per la Covid-19 era de 120, mentre que n'hi havia 380 confinats. Si es resten els 76 que ja han rebut l'alta o no han donat positiu després de l'aïllament, el total d'agents que no poden treballar és de 424, en una plantilla d'uns 3.000.
Pel que fa als contagis, aquests van incrementar en 29 en només un dia, entre el 31 de març i l'1 d'abril, fins a arribar als 120. És el segon salt més destacat des de l'inici de l'epidèmia, després del que es va produir entre el 23 i el 24 de març, quan l'incrementava ser de 55 casos.
La quantitat de confinats, en canvi, ha experimentat una reducció, després d'arribar al pic de 411 el 29 de març. Des d'aleshores els aïllaments han baixat i l'1 d'abril hi havia 380 policies confinats.
D'aquests, 121 estan confinats a Barcelona i 259 estan aïllats fora de la ciutat. Pel que fa als positius, 46 són a la ciutat i 74 fora.
[noticiadiari]2/199532[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198648[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Es disparen els contagis a la Guàrdia Urbana de Barcelona i un de cada set agents està fora de servei
Fins a aquest dimecres hi havia 120 efectius del cos afectats i 380 més confinats
ARA A PORTADA
-
El Govern i ERC ja negocien la creació de l'oficina de promoció de les seleccions catalanes Lluís Girona Boffi
-
Sánchez diu que no pot fer que la selecció catalana competeixi internacionalment: «No depèn del govern espanyol» Marc Orts i Cussó
-
-
Pérez Llorca, l'hoteler i llanterner de Mazón que aspira a la corona del Govern valencià Moisés Pérez Pascual
-
Nogueras i Sánchez topen pel greuge econòmic amb Catalunya: «Creu que amb quatre molles en tenim prou?» Oriol March
Publicat el 03 d’abril de 2020 a les 20:30
Actualitzat el 03 d’abril de 2020 a les 20:36
Et pot interessar
-
Societat
El president de la Conferència Episcopal titlla les lleis de memòria d'«instrument de polarització»
-
Societat
El temps d'aquest dimecres 19 de novembre: 10 graus de màxima a punts de l'interior
-
Societat
Catalunya registra el màxim històric de denúncies per violència de gènere el 2024
-
Societat
Un estudi constata una tendència a l’alça del teletreball híbrid mentre el 100% complet va a la baixa
-
Societat
Detenen la propietària d'una joieria de Barcelona que comprava i revenia objectes robats
-
Societat
Mor una dona després de precipitar-se per la finestra a l'Hospitalet de Llobregat: retenen el fill
