Encara que no ho sembli, no tothom sabia que Shakira i Ozuna rodaven un videoclip al cor de la ciutat aquesta matinada de diumenge. Una conductora s'ha topat de nassos amb la zona de tancament i, per extensió, amb els agents de la Policia Local de Manresa que custodiaven l'espai tancat de rodatge a la Muralla del Carme després de sortir de festa.
Els fets han passat al voltant d'un quart de 5 de la matinada, quan la conductora ha fet cas omís de la senyalització i s'ha trobat amb els agents de cara, que l'han fet aturar el vehicle i l'han sotmès a les proves d'alcoholèmia amb un resultat positiu de 0,79mg/l en aire espirat, més del triple del permès.
La unitat d’Atestats de Policia Local de Manresa ha obert diligències per investigar a la conductora del vehicle per un delicte contra la seguretat del trànsit.
Una hora més tard, passats 2/4 de 6 de la matinada, els agents de la Policia Local han aturat un vehicle a la carretera de Vic de Manresa que circulava sense portar els llums encesos. El conductor, un veí de Sant Fruitós de Bages, ha donat un resultat positiu de 0,98mg/l en aire espirat en les proves d'alcoholèmia a les que ha estat sotmès.
Com en el cas de la conductora, la Policia Local ha obert diligències per investigar a. conductor del vehicle per un delicte contra la seguretat del trànsit.
Es presenta beguda en cotxe al videoclip de Shakira a Manresa i es troba la policia de cara
Societat
La unitat d'atestats li ha obert diligències com a investigada per un delicte contra la seguretat del trànsit
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de setembre de 2022 a
les 18:19
Et pot interessar
-
Societat
«Al bar som tots del barri i vivim l’estiu lluny de la platja i el turisme»
-
Societat Dos detinguts especialitzats en robatoris de paqueteria a furgonetes de repartiment a Barcelona
-
Societat
L'R2, l'R2 nord i l'R11 recuperen el servei entre Sant Andreu i Montcada
-
Societat
Sant Miquel del Fai tanca almenys fins dimarts per risc de despreniments per pluja intensa
-
Societat Un accident de trànsit a Mataró entre cinc turismes i una motocicleta acaba amb almenys vuit ferits, un crític
-
Societat
El districte universitari únic posa en escac el sistema mèdic i agreuja la falta de metges
