La violació de domicili i el furt poden ser esgotadores. T'esmicoles a un habitatge, reculls tot el que trobes de valor i, quan ets a punt de completar la missió amb èxit, veus el llit de matrimoni a l'habitació dels pares de la casa. T'hi estires una estona. No passa res. Què pot sortir malament? Si bé, els llançols t'atrapen i et quedes adormit.
És el que li va passar a un lladre de Lleida aquest dissabte. La Guàrdia Urbana de la ciutat va detenir un home que havia entrat a robar en un pis perquè s'hi havia quedat a dormir. La dona que viu al pis va alertar la policia quan, en arribar a casa, es va trobar el pis regirat i un desconegut dormint en una de les habitacions.
El detingut, de 21 anys, duia el mòbil de la filla de la dona a la butxaca i va reconèixer que havia entrat al pis per una finestra oberta. El jove va quedar detingut acusat d'un delicte de robatori amb força.
[plantillavirals]
Es queda adormit a la casa on havia entrat a robar i l'enxampa la Guàrdia Urbana
Societat
El detingut, de 21 anys, havia accedit a l'habitatge per una finestra i està acusat de robatori amb força
ARA A PORTADA
-
-
Societat Vicenç Sanclemente reclama «un pacte contra la gentrificació» al pregó de les Festes de Gràcia Pau Espí Solé
-
Societat Reivindicar la vila en ple auge del turisme: «Sents que les festes de Gràcia no són les d'abans» Eloi Martí
-
Societat Què no et pots perdre de les Festes de Gràcia 2026: carrers guarnits, concerts i tota la programació Neus Climent
-
Publicat el
06 de febrer de 2023 a
les 19:40
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació Buchenwald celebra que la Model sigui la nova seu del Memorial Democràtic
-
Societat
Així són les racions d’avituallament dels Bombers durant els incendis: «Ultraprocessats i excés de sucres»
-
Societat
Adif assegura que «no hi ha vibracions» als pisos de Trinitat Vella
-
Societat
Més de 31.000 urgències als hospitals i CAP durant el dispositiu especial per l’eclipsi
-
Societat
La nova piscina de la Sagrera obre aquest cap de setmana després de mesos de retard
-
Societat
Controlat l'incendi forestal a Collserola que ha cremat 10 hectàrees
