La violació de domicili i el furt poden ser esgotadores. T'esmicoles a un habitatge, reculls tot el que trobes de valor i, quan ets a punt de completar la missió amb èxit, veus el llit de matrimoni a l'habitació dels pares de la casa. T'hi estires una estona. No passa res. Què pot sortir malament? Si bé, els llançols t'atrapen i et quedes adormit.
És el que li va passar a un lladre de Lleida aquest dissabte. La Guàrdia Urbana de la ciutat va detenir un home que havia entrat a robar en un pis perquè s'hi havia quedat a dormir. La dona que viu al pis va alertar la policia quan, en arribar a casa, es va trobar el pis regirat i un desconegut dormint en una de les habitacions.
El detingut, de 21 anys, duia el mòbil de la filla de la dona a la butxaca i va reconèixer que havia entrat al pis per una finestra oberta. El jove va quedar detingut acusat d'un delicte de robatori amb força.
[plantillavirals]
Es queda adormit a la casa on havia entrat a robar i l'enxampa la Guàrdia Urbana
Societat
El detingut, de 21 anys, havia accedit a l'habitatge per una finestra i està acusat de robatori amb força
ARA A PORTADA
-
Política El retorn dels exiliats: velocitats variables i represa institucional (amb incògnites) Oriol March
-
Política El trencaclosques de les esquerres pel 29-N: Rufián i Colau pressionen, però el temps s'esgota Lluís Girona Boffi
-
Política El Govern mantindrà les grans apostes de la legislatura passi el que passi el 29-N Bernat Surroca Albet
-
Política El nou baròmetre del CEO ja té data: enquestes electorals... i preguntes del Mundial i l'eclipsi Lluís Girona Boffi
Publicat el
06 de febrer de 2023 a
les 19:40
Et pot interessar
-
Societat
Desconvocada a última hora la vaga d'autobusos de TMB
-
Societat
El papa Lleó XIV, operat «amb èxit» d'un càncer de pulmó
-
Societat
Mor un home de 95 anys en un incendi d'un pis de Sants-Montjuïc
-
Societat La vaga de bus de Barcelona d’aquest dimecres tindrà serveis mínims de fins al 40%
-
Societat
Els Testimonis de Jehovà permetran donar i rebre transfusions parcials de sang
-
Societat
Pensar en una llengua estrangera pot canviar les nostres decisions?
