[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PvIV7Yk4L7I[/youtube]
'Si no costa, no val la pena', aquest és el lema del nou anunci de la sèrie 'Doble o res' de Voll Damm per a aquest 2014, en què es defensen els valors de l'esforç, la tenacitat, la resistència i l'esperit de superació. Dirigit per Jaume Balagueró, l'espot mostra diversos exemples de persones que no es donen per vençudes i és creixen en la derrota per defensar els seus projectes. Malgrat que la majoria de les situacions són de l'àmbit de l'esport -rugbi, boxa, patinatge-, destaca el fet que un dels personatges és una activista que no recula davant l'adversitat. Lectures obertes.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’abril de 2014 a les 18:30
Et pot interessar
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»
-
Societat Jordi Puigdevall, prior de Montserrat: «La visita dels reis va crear tensió, però la nostra màxima és acollir tothom»
-
Societat Quins són els impostos que generen més frau fiscal?
-
Societat Una «Kiss Cam» descobreix la infidelitat d'un reconegut empresari en un concert de Coldplay
-
Societat La població menor de 16 anys cau per sota del 15% a Catalunya
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»