[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PvIV7Yk4L7I[/youtube]
'Si no costa, no val la pena', aquest és el lema del nou anunci de la sèrie 'Doble o res' de Voll Damm per a aquest 2014, en què es defensen els valors de l'esforç, la tenacitat, la resistència i l'esperit de superació. Dirigit per Jaume Balagueró, l'espot mostra diversos exemples de persones que no es donen per vençudes i és creixen en la derrota per defensar els seus projectes. Malgrat que la majoria de les situacions són de l'àmbit de l'esport -rugbi, boxa, patinatge-, destaca el fet que un dels personatges és una activista que no recula davant l'adversitat. Lectures obertes.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’abril de 2014 a les 18:30
Et pot interessar
-
Societat
El Cant de la Sibil·la ja sona a la catedral de Barcelona: què és?
-
Societat
A propòsit del B9: 10 idees sobre immigració
-
Societat
Badalona, més enllà del xèrif fatxenda
-
Societat
El tió, la figura màgica de l'abundància
-
Societat
Dos menors ferits, un d’ells ingressat greu, en una baralla multitudinària a Igualada
-
Societat
Quatre línies de Rodalies interrompudes entre Granollers Centre i Sant Celoni per un atropellament
