[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PvIV7Yk4L7I[/youtube]
'Si no costa, no val la pena', aquest és el lema del nou anunci de la sèrie 'Doble o res' de Voll Damm per a aquest 2014, en què es defensen els valors de l'esforç, la tenacitat, la resistència i l'esperit de superació. Dirigit per Jaume Balagueró, l'espot mostra diversos exemples de persones que no es donen per vençudes i és creixen en la derrota per defensar els seus projectes. Malgrat que la majoria de les situacions són de l'àmbit de l'esport -rugbi, boxa, patinatge-, destaca el fet que un dels personatges és una activista que no recula davant l'adversitat. Lectures obertes.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’abril de 2014 a les 18:30
Et pot interessar
-
Societat La «mataiaies» de Catalunya detinguda per l'assassinat d'una dona gran a Galícia
-
Societat El temps d'aquest dimecres 15 d'octubre: més sol, però les pluges no fan net
-
Societat Així ha estat la desfilada inaugural de la 080 Barcelona Fashion Week
-
Societat Una de les principals cadenes europees de tèxtil incorpora el català: «S'ha fet pregar»
-
Societat «Dues de cada tres persones són edatistes»: neix un congrés per combatre la discriminació per edat
-
Societat En marxa el tràmit per incorporar a la Constitució el dret a l'avortament: què passarà a partir d'ara?