[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PvIV7Yk4L7I[/youtube]
'Si no costa, no val la pena', aquest és el lema del nou anunci de la sèrie 'Doble o res' de Voll Damm per a aquest 2014, en què es defensen els valors de l'esforç, la tenacitat, la resistència i l'esperit de superació. Dirigit per Jaume Balagueró, l'espot mostra diversos exemples de persones que no es donen per vençudes i és creixen en la derrota per defensar els seus projectes. Malgrat que la majoria de les situacions són de l'àmbit de l'esport -rugbi, boxa, patinatge-, destaca el fet que un dels personatges és una activista que no recula davant l'adversitat. Lectures obertes.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’abril de 2014 a les 18:30
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 5 de desembre de 2025: precipitació al Pirineu i avís per vent a quatre comarques
-
Societat
Catalunya supera Espanya en temps d'espera per a les operacions programades
-
Societat
Els grans empresaris rebutgen els discursos antiimmigració i recorden la necessitat de mà d'obra estrangera
-
Societat
L'arribada del «nou barri» de 550 pisos a Montjuïc: més lenta del previst, però amb més habitatge
-
Societat Has comprat la balisa V-16? Facua alerta que pots haver estat víctima d'un frau
-
Societat
Quina és la nova paraula de l'any? Vota-la
