[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PvIV7Yk4L7I[/youtube]
'Si no costa, no val la pena', aquest és el lema del nou anunci de la sèrie 'Doble o res' de Voll Damm per a aquest 2014, en què es defensen els valors de l'esforç, la tenacitat, la resistència i l'esperit de superació. Dirigit per Jaume Balagueró, l'espot mostra diversos exemples de persones que no es donen per vençudes i és creixen en la derrota per defensar els seus projectes. Malgrat que la majoria de les situacions són de l'àmbit de l'esport -rugbi, boxa, patinatge-, destaca el fet que un dels personatges és una activista que no recula davant l'adversitat. Lectures obertes.
							
																					
																ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’abril de 2014 a les 18:30
																			
								Et pot interessar
- 
												
												Societat
												«La inversió en esport català s'ha reduït un 50% en els últims 15 anys, mentre que a Espanya s'ha duplicat»
											 - 
												
												Societat
												Circulació interrompuda a dues línies de Rodalies per una incidència a la catenària
											 - 
												
												Societat
												Mor la menor atropellada diumenge per un autobús al centre de Barcelona
											 - 
												
												Societat
												El temps d'aquest dimarts 4 de novembre: nuvolades al litoral i fred a tot el país
											 - 
												
												Societat
												Enrenou pel risc que Catalunya-Palestina no es jugui a Montjuïc: ERC pressiona Collboni
											 - 
												
												Societat
												La presó sense reixes ni murs de la Zona Franca s'inaugurarà a l'estiu
											 
