En total s'han desallotjat 310 persones de quatre urbanitzacions com a mesura preventiva: tres a Blanes - les Planes, el Vilar i la Fauna- i una a Tordera -Sant Daniel-. A més també s'han evacuat els clients d'un hotel de la urbanització Condado del Jaruco a Lloret de Mar, municipi que també ha activat el seu pla municipal d'alerta per la proximitat de l'incendi. Totes han pogut retornar cap a quarts de set de la tarda.
També s'han desplaçat fins a la zona 10 patrulles dels Mossos d'Esquadra, 1 ambulància del SEM (Sistema d'Emergències Mèdiques) amb caràcter preventiu, efectius del cos d'Agents Rurals i de la Policia Local, ADF Lloret, ADF Hostalric, ADF Santa Susanna, ADF Riells, ADF Cassà de la Selva, ADF Sils i ADF Vallalta.
Aquest dissabte els cossos d'emergència van donar per controlat l'incendi forestal d'Olivella (el Garraf). El foc, que es va iniciar divendres a la tarda a la serra de l'Alzina del Parany, va afectar unes 13,5 hectàrees de vegetació, segons el cos d'Agents Rurals.
.jpg)
Dues persones observen la columna de fum a Blanes. Foto: Carles Palacio

Un hidroavió carregant aigua. Foto: Carles Palacio
LIVE on #Periscope: Flanc dret. Incendi Blanes https://t.co/Sg95nXLPUb
— ICONNA (@ICONNA1) 24 de juliol de 2016Seguim l'evolució de l'incendi de Blanes-Lloret a través de @emergenciescat i @bomberscat #IFBlanes pic.twitter.com/76rsuvrtIj
— gencat (@gencat) 24 de juliol de 2016#IFBlanes pic.twitter.com/qduBPHyEVo
— Mireia II*II (@nonimarconi) 24 de juliol de 2016#Blanes pic.twitter.com/3MBrlglSbJ
— juan blanquez (@JuanBlanquez) 24 de juliol de 2016
LIVE on #Periscope: Mini crema/anclatge Incendi Blanes https://t.co/JBPlmqoZeV
— ICONNA (@ICONNA1) 24 de juliol de 2016