Estafen 20.000 euros amb targetes de crèdit robades

Publicat el 30 d’agost de 2011 a les 18:31
El botí confiscat pels Mossos. Foto: CME

Els Mossos d'Esquadra han detingut quatre persones acusades d'haver sostret un centenar de targetes de crèdit i per haver estafat més de 20.000 euros a la comarca del Tarragonès. Amb aquesta actuació, feta entre el 23 i 24 d'agost, la policia ha considerat desmantellat un grup que es dedicava a utilitzar les targetes robades per extreure diners dels caixers automàtics.

En total, s'han comptabilitzat quinze denúncies de persones que han estat víctimes d'operacions bancàries fraudulentes, segons els Mossos d'Esquadra. Els quatre detinguts, veïns de la Pobla de Mafumet i del Catllar, van passar a disposició del jutjat d'instrucció de Tarragona, que els va ordenar la llibertat amb càrrecs.

Segons els Mossos d'Esquadra, el modus operandi sempre ha estat el mateix. Mitjançant la treballadora de correus, Susana M. R., se sostreien les cartes amb les targetes de crèdit que les entitats bancàries enviaven a domicili i, també, els sobres amb el pin d'activació. La resta d'integrants procedien a utilitzar-les en els caixers automàtics.

La policia ha localitzat al domicili de la Susana M. R. 117 targetes de crèdit que presumptament havia agafat de la correspondència postal.