Marcos Peña, l'àrbitre designat pel govern espanyol per acabar amb el conflicte laboral dels vigiliants de seguretat de l'aeroport del Prat, ha citat per dijous els representants dels treballadors i de l'empresa per donar-los a conèixer el laude obligatori. La reunió tindrà lloc a les 12.30h al seu despatx de Madrid.
Peña disposava de deu dies per elaborar el laude d'obligat compliment per a les parts. En les últimes trobades que va mantenir amb les parts, va reconèixer que ningú no "acabaria content" però que l'important és "minimitzar el conflicte i conciliar interessos".
La Generalitat ha fet aquest dimarts una proposta a la direcció d'Eulen i als treballadors per frenar la vaga que s'ha de reprendre el 8 d'agost i resoldre així el conflicte. El secretari general de Treball, Josep Ginesta, ha proposat a l'empresa que freni els acomiadaments i les sancions per l'incompliment dels serveis mínims durant la vaga d'aquest estiu a canvi que els treballadors es comprometin a aturar les mobilitzacions. Les parts es reuneixen aquest dimarts per decidir si accepten o no la nova proposta de la Generalitat.
Eulen i el comitè de vaga, citats aquest dijous per conèixer el laude del conflicte del Prat
Societat
La Generalitat ha fet aquest dimarts una proposta a la direcció d'Eulen i als treballadors per frenar la vaga que s'ha de reprendre el 8 d'agost
- Marcos Peña, l'àrbitre designat pel govern espanyol | Europa Press -
- |
ARA A PORTADA
-
-
Política Rufián desitja l'«ostracisme polític» de Junts: «No vull gent que es dedica a putejar el meu poble» Lluís Girona Boffi
-
-
Economia Foment del Treball critica les polítiques d’habitatge «orientades a buscar culpables» i reclama més oferta Pep Martí i Vallverdú
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
Publicat el
29 d’agost de 2017 a
les 18:17
Actualitzat el
29 d’agost de 2017 a les
18:30
Et pot interessar
-
Societat
Els robatoris de coure han provocat 15.000 minuts de retard a Rodalies al setembre
-
Societat
Canvis a la zona blava i verda: es pagarà més segons la mida del cotxe?
-
Societat
Mor una dona de 76 anys atropellada per un camió de la neteja a Gràcia
-
Societat
Carme Junyent i Oriol Domènec, Medalles d'Honor Creu de Santa Eulàlia del Consell de la República
-
Societat
El pes del català com a llengua habitual torna a caure a Barcelona
-
Societat
La cassolada per l'habitatge reclama l'aprovació dels decrets en el compte enrere al Congrés
