Un menor de 14 anys ha estat evacuat del vaixell de l’Open Arms aquest dissabte a la nit. El jove, provinent de Somàlia, va ser apallissat a Líbia i patia una infecció greu. L’ONG catalana va sol·licitar a Itàlia la seva evacuació per tal que el traslladessin al centre hospitalari més pròxim.
Aquesta matinada una llanxa ràpida de la guàrdia costanera italiana l’ha portat fins a l’illa de Lampedusa. Unes hores abans també s’havia evacuat una mare i el seu fill acabat de néixer en helicòpter dels guardacostes maltesos. Proactiva Open Arms ha informat que a bord del vaixell hi van més de 300 immigrants rescatats en aigües líbies.
L'Open Arms té autorització de Salvament Marítim de l'Estat per desembarcar a Algesires els més de 300 immigrants que ha rescatat en aigües líbies.L'altra nau de l'ONG, l'Astral, que va sortir dissabte de Badalona per portar-los menjar i aprovisionament per al viatge té previst arribar a l’Open Arms aquest dilluns. Preoactiva Open Arms preveu que arribarà al port d’Algesires d’aquí a quatre dies.
Evacuen de l’Open Arms un menor de 14 anys que va ser apallissat a Líbia
Societat
El jove prové de Somàlia i ha estat traslladat a l’illa italiana de Lampedusa
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de desembre de 2018 a
les 18:27
Et pot interessar
-
Societat
Centenars de persones protesten contra la visita de Felip VI a Barcelona pels premis Princesa de Girona
-
Societat
30 anys del Correllengua: «Guanyarà la unitat de la llengua i els Països Catalans»
-
Societat
Com bloquegen alguns ajuntaments l'obligació d'empadronar tothom al seu municipi?
-
Societat
Mor un vianant de 86 anys atropellat per un vehicle de neteja al carrer Tarragona de Barcelona
-
Societat Els Agents Rurals confirmen que l'incendi de Sentmenat es va originar arran d'una màquina que es va incendiar
-
Societat
Catalunya obre el mercat de les ITV: nous operadors i preus lliures amb la nova llei
