El Ministeri d'Afers Exteriors, la UE i la Cooperació ha recomanat aquest dissabte als ciutadans espanyols que valorin la possibilitat d'abandonar temporalment Rússia pels mitjans comercials encara disponibles. De la mateixa manera, el departament que dirigeix José Manuel Albares va aconsellar no viatjar a aquest país davant de la complicada situació creada per la invasió d'Ucraïna ordenada pel Kremlin.
Així ho recull en una nova actualització de les seves recomanacions de viatge respecte de Rússia. Hi afegeix que l'Ambaixada d'Espanya a Moscou i els Consolats Generals d'Espanya a Moscou i Sant Petersburg estan seguint «amb atenció» el desenvolupament de la situació a l'esmentat país després de la invasió que ha fet a Ucraïna.
El ministeri diu que aquesta recomanació respon «al tancament de l’espai aeri espanyol i europeu i la important reducció de connexions aèries entre Rússia i tercers països”. També argumenta “les dificultats derivades de les decisions preses per la comunitat internacional i que ja estan dificultant o alterant les transferències bancàries o l’ús de targetes de crèdit o dèbit”
[plantillaucraina]
Exteriors recomana als espanyols una «marxa temporal» de Rússia
El ministre José Manuel Albares recorda els problemes de connexions i també els bloquejos econòmics
- José Manuel Albares, ministre d'Exteriors -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de març de 2022 a les 20:22
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dijous 27 de novembre: el sol es manté, però la temperatura baixa lleugerament
-
Societat
Horaris especials del transport públic de Barcelona per Nadal i Cap d’Any
-
Societat
El 67% de les dones admet haver patit violència sexual al llarg de la seva vida
-
Societat
La dieta mediterrània és una quimera a la majoria de llars de Barcelona, segons un nou estudi
-
Societat
El taxi anuncia una aturada general «irreversible» a Catalunya i una marxa lenta a Barcelona
-
Societat
Els avortaments van caure un 24% durant el confinament per la Covid
