El Ministeri d'Afers Exteriors, la UE i la Cooperació ha recomanat aquest dissabte als ciutadans espanyols que valorin la possibilitat d'abandonar temporalment Rússia pels mitjans comercials encara disponibles. De la mateixa manera, el departament que dirigeix José Manuel Albares va aconsellar no viatjar a aquest país davant de la complicada situació creada per la invasió d'Ucraïna ordenada pel Kremlin.
Així ho recull en una nova actualització de les seves recomanacions de viatge respecte de Rússia. Hi afegeix que l'Ambaixada d'Espanya a Moscou i els Consolats Generals d'Espanya a Moscou i Sant Petersburg estan seguint «amb atenció» el desenvolupament de la situació a l'esmentat país després de la invasió que ha fet a Ucraïna.
El ministeri diu que aquesta recomanació respon «al tancament de l’espai aeri espanyol i europeu i la important reducció de connexions aèries entre Rússia i tercers països”. També argumenta “les dificultats derivades de les decisions preses per la comunitat internacional i que ja estan dificultant o alterant les transferències bancàries o l’ús de targetes de crèdit o dèbit”
[plantillaucraina]
Exteriors recomana als espanyols una «marxa temporal» de Rússia
El ministre José Manuel Albares recorda els problemes de connexions i també els bloquejos econòmics
- José Manuel Albares, ministre d'Exteriors -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
-
-
La inflació es manté en el 2% el febrer a l'espera dels efectes de la guerra a l'Orient Mitjà Redacció
-
Aquestes són les benzineres més barates de Catalunya amb l'augment de preus per la guerra a l'Iran Marc Descals
-
Les empreses immobiliàries «estan sortint» de Catalunya i venen el doble de pisos dels que compren Redacció
Publicat el
05 de març de 2022 a
les 20:22
Et pot interessar
-
Societat
El tall del túnel de Rubí farà que les mercaderies tardin set hores de Portbou a Barcelona
-
Societat
La segona denunciant d'Errejón no es ratifica al jutjat i aboca el cas a l'arxivament
-
Societat
Una quota del 40% de català al Piromusical de la Mercè: nova proposta a Barcelona
-
Societat El 95% dels docents participants en la consulta sindical rebutgen l'acord de CCOO i UGT amb Educació
-
Societat
La sort cau a Catalunya: un encertant de la Bonoloto guanya més de 2,6 milions d'euros
-
Societat
El SEPC convoca vaga d'estudiants el 20 de març per donar suport a les reivindicacions del professorat
