Els Bombers de la Generalitat han donat per extingit un incendi que ha cremat un habitatge del primer pis del número 281 del Carrer del Carme de Girona i que ha obligat a desallotjar uns 80 veïns de l'immoble.
Els serveis d'emergències han rebut l'avís a les 15.03 hores d'aquest dissabte i han apagat l'incendi al voltant de les 15.42 amb la participació de vuit dotacions de Bombers de la Generalitat.
Cap dels veïns de l'edifici --de set plantes-- ha quedat ferit, i els desallotjats ja han pogut tornar als seus habitatges.
Extingit el foc en un edifici de Girona que ha obligat a desallotjar 80 veïns
Societat
Els Bombers han ventilat la zona
ARA A PORTADA
-
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Televisió Pedro Sánchez accepta la invitació de «La Revuelta»: Broncano l'entrevista aquest dijous Victor Rodrigo
-
Publicat el
25 d’octubre de 2014 a
les 15:48
Et pot interessar
-
Societat
Has rebut un SMS del Govern per vacunar-te de la grip i la Covid? Com cal actuar
-
Societat
Ja no et podràs jubilar als 66 anys: així canvia l’edat de jubilació el 2027
-
Societat
Els impulsors de la ILP del 6% en educació reclamen a Illa un calendari clar
-
Societat
«Si vas néixer el 19 de març de 1997, et busquem»: el missatge desconcertant de l'ATM
-
Societat
Els docents també agafen la bandera de l'habitatge i escalfen la vaga general
-
Societat
Barcelona i l'Hospitalet concentren onze dels quinze barris amb més estrangers de l'Estat
