Els Bombers de la Generalitat ha donat per extingit poc abans de les set de la tarda d'aquest dijous l'incendi d'Artesa de Segre (Noguera), que des del dimecres de la setmana passada ha cremat 2.700 hectàrees.
"Fa 48 hores que no s'ha vist cap fumerola i aquest matí l'helicòpter, amb càmera tèrmica, ha sobrevolat la zona i no ha detectat cap punt calent", han explicat els Bombers a través de Twitter.
[noticiadiari]2/236037[/noticiadiari]
El president del Govern, Pere Aragonès, ha visitat la zona aquest dimecres i ha garantit que els pagesos afectats per l'incendi de Baldomar seran compensats per les pèrdues per haver llaurat els camps i evitar la propagació del foc.
El president ha assegurat que ja s'està treballant per "mesurar les finques afectades", ja que ara cal registrar bé les "incidències" que hi ha hagut. Una vegada estigui tot comptabilitzat, la previsió és compensar via assegurança o ajut directe en forma d'indemnització de la qual se'n faria càrrec el Govern.
[plantillavirals]
Extingit l'incendi d'Artesa de Segre
El foc ha cremat 2.700 hectàrees durant més d'una setmana d'activitat
- Imatge de l'incendi de Baldomar -
- Bombers
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de juny de 2022 a
les 16:59
Et pot interessar
-
Societat
La xarxa de Rodalies i regionals acumula retards d'entre 20 i 30 minuts de mitjana
-
Societat
Collboni presenta les noves multes endurides al carrer com una norma contra «els pocavergonyes»
-
Societat
Barcelona debatrà tenir un nou pla per comprar els pisos dels propietaris que ja no puguin especular
-
Societat
La setmana de la «doble vaga» dels metges arrenca amb un seguiment del 39% segons els sindicats i d'un 6% segons Salut
-
Societat
El Barça se suma al Correllengua Agermanat amb un tram que sortirà del Camp Nou
-
Societat
Cinc línies continuen amb trams tallats cinc setmanes després de l'accident de Gelida
