Els Bombers de la Generalitat ha donat per extingit poc abans de les set de la tarda d'aquest dijous l'incendi d'Artesa de Segre (Noguera), que des del dimecres de la setmana passada ha cremat 2.700 hectàrees.
"Fa 48 hores que no s'ha vist cap fumerola i aquest matí l'helicòpter, amb càmera tèrmica, ha sobrevolat la zona i no ha detectat cap punt calent", han explicat els Bombers a través de Twitter.
[noticiadiari]2/236037[/noticiadiari]
El president del Govern, Pere Aragonès, ha visitat la zona aquest dimecres i ha garantit que els pagesos afectats per l'incendi de Baldomar seran compensats per les pèrdues per haver llaurat els camps i evitar la propagació del foc.
El president ha assegurat que ja s'està treballant per "mesurar les finques afectades", ja que ara cal registrar bé les "incidències" que hi ha hagut. Una vegada estigui tot comptabilitzat, la previsió és compensar via assegurança o ajut directe en forma d'indemnització de la qual se'n faria càrrec el Govern.
[plantillavirals]
Extingit l'incendi d'Artesa de Segre
Societat
El foc ha cremat 2.700 hectàrees durant més d'una setmana d'activitat
- Imatge de l'incendi de Baldomar -
- Bombers
ARA A PORTADA
-
Política Llarena confirma la retirada de l'ordre de detenció de Puigdemont (però encara no aplica del tot l'amnistia) Bernat Surroca Albet
-
-
Política Els plans de Feijóo per carregar-se la immersió indignen Illa i la comunitat educativa Gerard Mira
-
Política Feijóo enarbora «l'orgull de ser espanyol» en l'última oportunitat per ser president Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
23 de juny de 2022 a
les 16:59
Et pot interessar
-
Societat La nova edició del Gastronomic Forum Barcelona superarà els 450 expositors i estrenarà seu a Fira Gran Via
-
Societat
La vaga general aclareix escenaris: preparació a la UB i mobilització unitària als Jardinets de Gràcia l'11N
-
Societat
Els sindicats calibren futures vagues per revifar el pols amb Educació
-
Societat Adif confirma la represa de la circulació per dues vies a l'alta velocitat entre Madrid i Barcelona
-
Societat El Sindicat de Llogateres i entitats estudiantils «ocuparan» l'edifici històric de la UB per preparar l'11-N
-
Societat
La defensa de Jonathan Andic aporta noves proves: els tractaments als genolls d'Isak Andic
