Els Bombers de la Generalitat han informat que cap a les set de la tarda d'aquest dijous s'ha donat per extingit l'incendi forestal del Baix Empordà, que cremava des de diumenge passat. El foc ha afectat 359 hectàrees de massa arbrada del massís de les Gavarres.
Al llarg del dia, quatre dotacions terrestres amb el suport d'un helicòpter bombarder han estat repassant el perímetre per assegurar-se que no quedessin conats encara actius i han acabat de remullar les zones que fumejaven puntualment. L'incendi estava controlat des de dilluns.
La zona afectada s'estén pels municipis de Calonge, Palamós, Vall-llobrega i Forallac. La Direcció General de Protecció Civil (DGPC) ha donat per finalitzada la Prealerta del Pla especial d'emergències per incendis forestals a Catalunya (Infocat).
Extingit l'incendi forestal del Baix Empordà
El foc es va declarar diumenge passat i ha cremat 359 hectàrees de vegetació forestal al massís de les Gavarres
ARA A PORTADA
-
L'Audiència Nacional demana al PSOE documentació sobre la campanya del PSC a les eleccions catalanes de 2024 Redacció
-
Sánchez no s'immuta davant les múltiples crisis al PSOE i tanca la porta a convocar eleccions Oriol March
-
Imputacions i requeriments a la seu del PSOE per una trama per «desestabilitzar procediments judicials» Redacció
-
Publicat el
20 de març de 2014 a
les 19:04
Et pot interessar
-
Societat
Carta de CCOO, UGT i CSIF a l'oposició de Barcelona pel suport als serveis en vaga: «Generen un precedent perillós»
-
Societat
La protesta dels docents bloqueja l'AP-7 i l'A-2
-
Societat
Collboni llançarà uns «bons consum» a Barcelona: així serà l'estalvi de 10 euros per compra
-
Societat
Portes obertes al Port de Barcelona 2026: horaris, activitats i tot el que has de saber
-
Societat
Alertes pel vapeig adolescent: un de cada quatre joves consumeix nicotina
-
Societat
Els sindicats educatius no donen «res per fet» i posen el focus en la mesa de la tarda
