Agents dels Mossos d'Esquadra i de la Guàrdia Urbana de Barcelona han desplegat aquesta tarda un intens operatiu de recerca al parc zoològic del parc de la Ciutadella després que tres visitants denunciessin que havien vist un home sospitós que portava una arma, segons ha informat RAC1.
La recerca ha començat a dos quarts de cinc, de manera més o menys discreta, i s'ha suspès una hora més tard sense cap resultat. L'individu estava situat, segons els testimonis, prop de la zona del terrari.
Falsa alarma sobre un home armat al Zoo de Barcelona
Societat
Mossos i Guàrdia Urbana han efectuat una intensa recerca, sense resultats
ARA A PORTADA
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
Terra Ho confirma el Meteocat: Catalunya pateix el juliol més càlid de la història Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat Itàlia compleix l'amenaça i tanca l'espai Schengen amb Espanya per la crisi de Ceuta Gerard Mira
Publicat el
08 de juliol de 2014 a
les 17:07
Et pot interessar
-
Societat
Cues quilomètriques a l'AP-7 en l’operació sortida de l’1 d’agost
-
Societat
Nova crida a la prudència de Protecció Civil: aquest 2026 han mort ofegades 35 persones
-
Societat
Eivissa, 53,5%
-
Societat
Tornen els bombers desplaçats als incendis de Castella i el País Valencià
-
Societat Albares assegura que la integritat de l'espai Schengen està garantida
-
Societat
Els Mossos troben un cadàver en un contenidor de Lloret de Mar
