Un grup autoanomenat 'Islamic Ghosts Team' (Equip dels Fantasmes Islàmics) ha boicotejat el web de la 6a Biennal de Fotografia Xavier Miserachs (http://www.biennalxmiserachs.org) de Palafrugell (Baix Empordà).
Els 'hackers' han deixat la pàgina principal totalment en negre i el seu nom com una única inscripció. La 6a Biennal, que va ser inaugurada el passat 11 de setembre i es clausura aquest dilluns, compta amb vuit exposicions repartides per diferents sales del municipi, entre elles 'Addictes', del fotògraf Alfonso del Moral (Valladolid, 1977), que presenta un conjunt impactant d'imatges sobre els heroïnòmans de Kabul i que podria estar relacionada amb aquest atac "suposadament islamista".
Tot i això, una recerca al Google detalla que la llista de pàgines electròniques 'crackejades' per aquest grup és totalment indiscriminat i superior a la quarantena: la del Club de Bàsquet de Villarobledo, el portal de Valdemoro, la de la presidència de la República de Guyana i un llarg etcètera.
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
26 de setembre de 2010 a
les 15:51
Et pot interessar
-
Societat
Mor Josep Maria Cadena, impulsor de l'«Avui», als 90 anys
-
Societat
Els canvis de la DGT en la renovació del permís de conduir que afecten els majors de 65 anys
-
Societat
Els metges estenen la campanya per deixar de fer hores extra als CAP i endureixen la pressió al Govern
-
Societat
Les famílies afectades pels retards amb un nou institut de Barcelona ocupen el carrer
-
Societat
La defensa de Jonathan Andic denunciarà davant un jurat popular la vulneració de la seva presumpció d'innocència
-
Societat
Codi lliure i verificació constant: així s'ha gestat la consulta per avalar (o no) l'acord amb Educació
