Cas surrealista el que s'ha sabut a França. Un nen ha viscut sol des dels nou fins als onze anys i ningú se'n va adonar. La mare del menor el va deixar vivint sol mentre ella feia la seva vida amb la seva parella a Sireuil, situat a més de cinc quilòmetres de distància. El més sorprenent del cas és que durant tot aquest temps ningú va sospitar que el menor vivia sol.
Segons han publicat els mitjans locals, el nen s'alimentava de conserves fredes i pastissos, anava a escola cada dia, feia els deures i "anava net", han detallat alguns testimonis durant el judici.
També s'ha sabut que sempre anava sol a l'escola i que en diverses ocasions a l'immoble no hi havia ni aigua calenta ni electricitat i que a l'hivern passava les nits tapat amb moltes mantes.
Els fets van passar del 2020 al 2022 al municipi de Nersac, situat al departament de Charent, a l'est de França i la seva mare ha estat condemnada a 18 mesos de presó per abandonament tot i que només estarà sis mesos amb vigilància electrònica. No ha transcendit cap informació sobre el pare del menor, ni tampoc sobre cap altre familiar que hagués pogut tenir cura del nen.
[plantillavirals]
«Feia els deures i anava net»: una mare deixa el seu fill de nou anys vivint sol durant dos anys a França
Societat
La dona ha estat condemnada a 18 mesos de presó per abandonament però només passarà sis mesos sota vigilància electrònica
ARA A PORTADA
-
-
Política Un casament de l'establishment barceloní a l'Empordà reuneix Feijóo, Manuel Valls i Ana Patricia Botín Oriol March
-
Política Junts acusa Sánchez i Feijóo de desembarcar a Catalunya per convertir-la en un «camp de batalla» ACN
-
Política Snooker | Els debats que ens mereixem Ferran Casas i Manresa | Pep Martí i Vallverdú | Neus Climent
-
Publicat el
21 de gener de 2024 a
les 14:56
Et pot interessar
-
Societat
Collboni i Mamdani aborden els reptes d'habitatge, turisme, pobresa i clima a Nova York
-
Societat
Detenen cinc persones quan intentaven robar coure a les vies del tren a Roda de Berà
-
Societat
Tornarà el «Volem bisbes catalans»?
-
Societat
El Sindicat de Llogateres xifra en 73 els blocs de pisos on té llogaters organitzats
-
Societat
«Que el projecte Manhattan de la IA estigui en mans privades és un camí cap al desastre»
-
Societat
Les vagues i les mobilitzacions dels docents continuaran: «La crisi és greu»
