El rei Felip VI ha donat a conèixer el seu patrimoni, responent així a la "demanda de regeneració pública" dels espanyols. Segons ha informat la Casa Reial, el monarca té actualment 2.573.392 milions d'euros.
D'aquests, 2.267.942,80 milions estan dipositats en comptes corrents o d'estalvis i 305.450 milions corresponen a objectes d'art, antiguitats i joies personals. Segons el mateix comunicat, el rei no té propietats immobiliàries ni tampoc fons a l'estranger.
Fonts de la Casa Reial detallen que el patrimoni està "principalment constituït" per les retribucions percebudes mitjançant els pressupostos de la Zarzuela durant els darrers 25 anys, primer com a príncep d'Astúries i després com a cap d'Estat.
La Zarzuela ha descartat fer públic el patrimoni de la reina Letícia, tot i les peticions i percebre una assignació de diners públics. Segons detallen, la decisió es deu a la no ostentació de "la titularitat de la Corona".
[plantillavirals]
Felip VI fa públic el seu patrimoni: més de 2,5 milions d'euros
El monarca informa que no té fons a l'estranger ni propietats immobiliàries

- Felip VI, en una imatge d'arxiu -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Habitatge i llengua blinden el matrimoni Sánchez-Illa mentre Ayuso tasta els límits de la crispació Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Ayuso marxa de la conferència de presidents igual que ha entrat: amb un al·legat catalanòfob Sara Escalera / Bernat Surroca
-
El govern espanyol assegura que l'actitud d'Ayuso contra el català i el basc ha «trencat» el PP Bernat Surroca / Sara Escalera
-
Mazón demana a Sánchez que convoqui eleccions mentre es nega a assumir responsabilitats per la dana Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Publicat el 25 d’abril de 2022 a les 16:57
Et pot interessar
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques
-
Societat Evacuats els 70 passatgers d'un tren avariat dins d'un túnel a Sitges
-
Societat La guerra pel tabac del futur: «alternatives sense fum» versus regulació
-
Societat Dos camions accidentats compliquen la circulació a l'AP-7 en l'operació sortida del pont
-
Societat Les entitats ecologistes es reactiven davant d'una possible proposta d'ampliació de l'aeroport del Prat