El rei Felip VI ha donat a conèixer el seu patrimoni, responent així a la "demanda de regeneració pública" dels espanyols. Segons ha informat la Casa Reial, el monarca té actualment 2.573.392 milions d'euros.
D'aquests, 2.267.942,80 milions estan dipositats en comptes corrents o d'estalvis i 305.450 milions corresponen a objectes d'art, antiguitats i joies personals. Segons el mateix comunicat, el rei no té propietats immobiliàries ni tampoc fons a l'estranger.
Fonts de la Casa Reial detallen que el patrimoni està "principalment constituït" per les retribucions percebudes mitjançant els pressupostos de la Zarzuela durant els darrers 25 anys, primer com a príncep d'Astúries i després com a cap d'Estat.
La Zarzuela ha descartat fer públic el patrimoni de la reina Letícia, tot i les peticions i percebre una assignació de diners públics. Segons detallen, la decisió es deu a la no ostentació de "la titularitat de la Corona".
[plantillavirals]
Felip VI fa públic el seu patrimoni: més de 2,5 milions d'euros
El monarca informa que no té fons a l'estranger ni propietats immobiliàries

- Felip VI, en una imatge d'arxiu -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
-
El Govern veu «compatible» negociar els pressupostos mentre s'avança en els acords d'investidura Redacció
-
El PP s'enfanga amb el veto a les festes islàmiques a Múrcia i la Moncloa obre una investigació Bernat Surroca Albet
-
Barcelona investigarà centenars d'empreses de pisos turístics a la cerca d'impostos pendents David Cobo
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 25 d’abril de 2022 a les 16:57
Et pot interessar
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 9 i 10 d'agost
-
Societat Detenen dues persones que havien marcat uns pisos a Sant Gervasi per entrar a robar
-
Societat El temps d'aquest divendres 8 d'agost: estabilitat abans d'un nou augment de les temperatures
-
Societat Carrers guarnits a la festa major de Sants 2025
-
Societat Vaga als serveis de terra del Prat i altres aeroports els caps de setmana d'agost
-
Societat Catalunya arriba als 8,16 milions d'habitants, un nou rècord de població