El primer secretari del PSC de Lleida, Fèlix Larrosa, ha estat proclamat aquest dissabte candidat socialista a l'alcaldia de Lleida en les eleccions municipals del 2023.
L'actual cap de l'oposició a la Paeria ha estat l'únic que ha presentat una candidatura al procés de primàries iniciat el passat 23 maig i ha rebut l'aval de 173 afiliats. Larrosa ha superat, doncs, el mínim de 72 avals que necessitava, corresponents al 25% dels afiliats.
En concret, la seva candidatura ha rebut 176 avals, dels quals 173 han estat vàlids i 3 nuls. Larrosa ja va ser el candidat socialista a Lleida en les municipals del 2019, després d'haver ocupat l'alcaldia prop de nou mesos arran de la renúncia d'Àngel Ros. És regidor a l'Ajuntament de Lleida des del 2011.
Fèlix Larrosa, escollit candidat del PSC a les municipals de Lleida
El cap de l'oposició a la Paeria és l'únic candidat a les primàries del partit i ha rebut 173 avals
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de maig de 2022 a
les 10:14
Et pot interessar
-
Societat
Sant Pau introdueix una tècnica pionera a Catalunya per operar el cor sense obrir el tòrax
-
Societat
Coses de l'abril
-
Societat Per què ens emocionem durant un eclipsi solar total: la psicologia explica aquesta reacció
-
Societat
El cost de la covid persistent pot equivaldre al pressupost espanyol de salut
-
Societat
On es venen els vapejadors? El gran forat de la regulació que deixa exposats els menors
-
Societat
El trencament de la via a Adamuz es va produir 22 hores abans de l'accident, però no va saltar l'alerta a Adif
