Un home d'uns 35 anys ha resultat ferit crític aquest diumenge al migdia després de caure i ser arrossegat per un tren a l'Estació de França de Barcelona. Segons les primeres informacions, el succés s'ha produït quan el passatger ha intentat pujar a un tren de l'R2 sud just quan es tancaven les portes.
La víctima ha quedat atrapada entre el vagó i l'andana i ha estat arrossegada uns metres pel tren. L'home ha patit l'amputació d'una cama i el Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) l'ha traslladat a l'Hospital del Mar. El seu estat és crític i està a l'espera de ser intervingut.
Renfe ha demanat a Adif les imatges enregistrades de l'accident per esclarir els fets. L'R2 sud de Rodalies i els Regionals del corredor sud han patit retards d'uns 30 minuts de mitjana.
A les 16.30 hores, unes quatre hores després de l'accident, la circulació de trens s'ha restablert amb normalitat. El comboi de l'R2 sud que ha provocat l'incident ha estat el que sortia de l'estació de França a les 11.48 hores amb destí a Sant Vicenç de Calders (13.06 hores).
Ferit crític un usuari de Rodalies en ser arrossegat per un tren a l'Estació de França
Ha perdut la cama en quedar-se atrapat entre el vagó i l'andana quan es tancaven les portes del comboi
ARA A PORTADA
-
«El PSC té l'obligació de collar el govern de l'Estat per la delegació de l'IRPF» Bernat Surroca Albet
-
-
Rull demana «celeritat» per resoldre els casos contra quatre diputats per presumptes discursos d'odi Redacció
-
-
Israel crida a «boicotejar» el Mobile World Congress després de les acusacions de Pedro Sánchez Redacció
Publicat el 13 de juny de 2021 a les 15:42
Et pot interessar
-
Societat La Comissió Europea veu «urgent» posar en marxa una regulació del lloguer de temporada
-
Societat El temps del cap de setmana del 13 i 14 de setembre: núvols i alerta per pluges
-
Societat Detecten nou casos de tuberculosi a l'antic Institut B9 de Badalona
-
Societat Rècord històric de passatgers a l'aeroport del Prat: 5,6 milions a l'agost
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de setembre
-
Societat Tallada la circulació de l'R4 entre Sabadell i Terrassa per un atropellament