Un home d'uns 35 anys ha resultat ferit crític aquest diumenge al migdia després de caure i ser arrossegat per un tren a l'Estació de França de Barcelona. Segons les primeres informacions, el succés s'ha produït quan el passatger ha intentat pujar a un tren de l'R2 sud just quan es tancaven les portes.
La víctima ha quedat atrapada entre el vagó i l'andana i ha estat arrossegada uns metres pel tren. L'home ha patit l'amputació d'una cama i el Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) l'ha traslladat a l'Hospital del Mar. El seu estat és crític i està a l'espera de ser intervingut.
Renfe ha demanat a Adif les imatges enregistrades de l'accident per esclarir els fets. L'R2 sud de Rodalies i els Regionals del corredor sud han patit retards d'uns 30 minuts de mitjana.
A les 16.30 hores, unes quatre hores després de l'accident, la circulació de trens s'ha restablert amb normalitat. El comboi de l'R2 sud que ha provocat l'incident ha estat el que sortia de l'estació de França a les 11.48 hores amb destí a Sant Vicenç de Calders (13.06 hores).
Ferit crític un usuari de Rodalies en ser arrossegat per un tren a l'Estació de França
Ha perdut la cama en quedar-se atrapat entre el vagó i l'andana quan es tancaven les portes del comboi
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juny de 2021 a
les 15:42
Et pot interessar
-
Societat
Detinguts tres policies canadencs per agredir sexualment i pegar una prostituta a Barcelona
-
Societat
Retencions a l'AP-7 per un xoc entre tres cotxes a Subirats
-
Societat
Converses sobre bolets i allioli als bars de la Catalunya Nord per impulsar l'ús del català
-
Societat
Mor un motorista de 26 anys en un xoc amb un camió al nus de la Trinitat
-
Societat
Què és l'R-Aeroport i per què genera polèmica?
-
Societat
L'OMS manté en vuit els positius totals per hantavirus
