Un home d'uns 35 anys ha resultat ferit crític aquest diumenge al migdia després de caure i ser arrossegat per un tren a l'Estació de França de Barcelona. Segons les primeres informacions, el succés s'ha produït quan el passatger ha intentat pujar a un tren de l'R2 sud just quan es tancaven les portes.
La víctima ha quedat atrapada entre el vagó i l'andana i ha estat arrossegada uns metres pel tren. L'home ha patit l'amputació d'una cama i el Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) l'ha traslladat a l'Hospital del Mar. El seu estat és crític i està a l'espera de ser intervingut.
Renfe ha demanat a Adif les imatges enregistrades de l'accident per esclarir els fets. L'R2 sud de Rodalies i els Regionals del corredor sud han patit retards d'uns 30 minuts de mitjana.
A les 16.30 hores, unes quatre hores després de l'accident, la circulació de trens s'ha restablert amb normalitat. El comboi de l'R2 sud que ha provocat l'incident ha estat el que sortia de l'estació de França a les 11.48 hores amb destí a Sant Vicenç de Calders (13.06 hores).
Ferit crític un usuari de Rodalies en ser arrossegat per un tren a l'Estació de França
Societat
Ha perdut la cama en quedar-se atrapat entre el vagó i l'andana quan es tancaven les portes del comboi
ARA A PORTADA
-
Societat La solució per a les illes de cases afectades per la Sagrada Família torna a embarrancar David Cobo
-
-
Política Un viatge per reforçar els «vincles compartits»: això farà Illa a Extremadura Bernat Surroca Albet
-
Política Amnistia a Carles Puigdemont: anatomia d'un bloqueig que comença a esberlar-se Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
13 de juny de 2021 a
les 15:42
Et pot interessar
-
Societat
Un ferit per arma blanca en una baralla amb una desena d'implicats a Barcelona
-
Societat Les famílies en allotjaments d’urgència de Barcelona dupliquen el temps d’estada
-
Societat
Una baralla entre dos conductors a Barcelona acaba amb un d’ells ferit per arma blanca
-
Societat Zones rurals, persones amb pocs recursos i dones: els perfils més afectats per la pobresa de transport
-
Societat
Anthropic i OpenAI demanen «baixar el ritme» de desenvolupament de la IA
-
Societat
Catalunya Last Call: divuit veus per tornar a debatre
