La ministra de Medi Ambient i Medi Rural i Marí, Rosa Aguilar, ha afirmat que França ha adquirit el "compromís ferm" de garantir la lliure circulació i la seguretat dels camions espanyols en territori gal. El ministeri ha exigit amb "tota contundència" el cessament dels atacs contra els interessos agrícoles espanyols a França.
Aguilar ha obtingut aquestes garanties després de parlar per telèfon el migdia d'aquest dissabte amb el seu homòleg francès, Bruno Le Maire. Tots dos plantejaran al setembre a la Comissió Europea una proposta "forta" en relació amb els mecanismes de regulació del mercat de fruites i hortalisses.
França es compromet a acabar amb els atacs als camioners
El govern espanyol exigeix que es garanteixi la seguretat dels vehicles amb fruita i verdura
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 13 d’agost de 2011 a les 16:39
Et pot interessar
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó