Gas Natural no haurà de pagar la multa de 500.000 euros que li va imposar el departament d'Empresa arran de la mort d'una dona de 81 anys de Reus l'any 2016. El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) no ha admès el recurs que havia presentat la Generalitat contra l'anul·lació d'una multa que havia imposat a la companyia, segons ha avançat el Diari de Tarragona i han confirmat fonts d'Empresa a l'ACN.
L'àvia es va morir per culpa d'un incendi que es va originar al seu pis amb l'espelma amb la qual s'il·luminava, ja que la companyia li havia tallat el subministrament perquè acumulava alguns impagaments de les factures.
El cas va generar indignació entre la societat reusenca i el departament d'Empresa va acabar sancionant Gas Natural per no haver fet un informe sobre si la víctima es trobava en situació de vulnerabilitat. Amb aquesta sentència, el cas no té més recorregut judicial. Fonts del Govern han apuntat que l'executiu treballa per modificar la llei de pobresa energètica per deixar més clars els supòsits sancionables i evitar situacions com aquesta i altres que s'han produït en els darrers anys.
Gas Natural evita la multa de 500.000 euros imposada per la Generalitat per la mort d'una àvia a Reus
El TSJC no admet el recurs del departament d'Empresa contra l'anul·lació de la sanció
ARA A PORTADA
-
La pitjor elecció per a Trump: com afectarà la tria del fill de Khamenei en la guerra a l'Iran? Pep Martí i Vallverdú
-
-
L'Ibex-35 acumula una caiguda del 7% en una setmana, el pitjor registre des de fa quatre anys Redacció
-
Educació apuja l'aposta amb el salari: convenç CCOO i UGT però indigna la resta de sindicats David Cobo
-
Les vagues i protestes s'enquisten als serveis municipals de Barcelona davant un Collboni que no mou fitxa David Cobo
Publicat el
06 de setembre de 2022 a
les 18:07
Et pot interessar
-
Societat
Així serà el pla alternatiu de transport durant les obres del túnel del Garraf
-
Societat
Nova polèmica pel català en un restaurant de Barcelona
-
Societat
Acusen Adif de tombar la web catalana que informava de l'estat de Rodalies
-
Societat
Admesa a tràmit una segona denúncia per agressió sexual contra Íñigo Errejón
-
Societat
La Vall d’Hebron opera el 84% dels lesionats medul·lars en menys de 24 hores gràcies a un equip especialitzat permanent
-
Societat
Totes les línies de Rodalies tenen greus problemes 50 dies després de l'accident de Gelida
