La Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Badalona es reuniran aquest diumenge per buscar solucions pels afectats de l'incendi que ha tingut lloc en un bloc de l'Avinguda Marquès de Mont-roig de Badalona, on han mort tres persones.
Així ho ha anunciat l'alcalde del municipi, Àlex Pastor, després de visitar amb el president de la Generalitat, Quim Torra, les famílies que vivien a l'edifici que han passat pel Centre Cívic de Sant Roc. "Aquestes famílies no se sentiran en cap moment soles", ha assegurat Pastor. Per la seva part, Torra ha assegurat, en el mateix sentit, que treballaran també amb la comunitat de veïns del barri.
Una trentena de ferits
Tres persones han mort i una trentena més han resultat ferides aquest dissabte al matí en l'incendi de varis habitatges en un edifici de deu plantes a Badalona, segons han informat els Bombers de la Generalitat. Entre els ferits, hi ha un nadó en estat crític i sis persones estan ingressades per inhalació de fum a la Vall d'Hebron, dos en estat greu.
El nadó que està en estat crític ha ingressat a l’Hospital de la Vall d’Hebron igual que un dels dos adults ferits greus que s’han precipitat al buit. Hi ha un altre adult també ferit greu que ha ingressat a l’Hospital de Sant Pau de Barcelona.
Generalitat i Ajuntament de Badalona es reuniran diumenge per buscar solucions pels afectats de l'incendi
Torra visita el Centre Cívic de Sant Roc on s'hi troben famílies que vivien a l'edifici
ARA A PORTADA
-
El decret de renovables, primera víctima de les desconfiances pel finançament Arnau Urgell i Vidal | Bernat Surroca Albet
-
-
-
Els inspectors d'Hisenda es revolten contra el nou finançament: «És la desaparició de l'Estat» Lluís Girona Boffi
-
El PSC tornaria a guanyar les eleccions i es veuria poc afectat per la corrupció de Madrid Ona Sindreu Cladera
Publicat el 05 de gener de 2019 a les 17:15
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 17 de juliol: temperatures superiors als 35 °C i núvols baixos
-
Societat Uns bacteris del nostre intestí causen una de les malalties que més morts provoca al món
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 19 i 20 de juliol
-
Societat Alerta de Sanitat pel consum sense recepta de suplements i vitamines
-
Societat L'oferta d'habitatge en venda cau un 21% a Barcelona
-
Societat L'agressor de l'ancià de Torre Pacheco residia a Barcelona