La Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Badalona es reuniran aquest diumenge per buscar solucions pels afectats de l'incendi que ha tingut lloc en un bloc de l'Avinguda Marquès de Mont-roig de Badalona, on han mort tres persones.
Així ho ha anunciat l'alcalde del municipi, Àlex Pastor, després de visitar amb el president de la Generalitat, Quim Torra, les famílies que vivien a l'edifici que han passat pel Centre Cívic de Sant Roc. "Aquestes famílies no se sentiran en cap moment soles", ha assegurat Pastor. Per la seva part, Torra ha assegurat, en el mateix sentit, que treballaran també amb la comunitat de veïns del barri.
Una trentena de ferits
Tres persones han mort i una trentena més han resultat ferides aquest dissabte al matí en l'incendi de varis habitatges en un edifici de deu plantes a Badalona, segons han informat els Bombers de la Generalitat. Entre els ferits, hi ha un nadó en estat crític i sis persones estan ingressades per inhalació de fum a la Vall d'Hebron, dos en estat greu.
El nadó que està en estat crític ha ingressat a l’Hospital de la Vall d’Hebron igual que un dels dos adults ferits greus que s’han precipitat al buit. Hi ha un altre adult també ferit greu que ha ingressat a l’Hospital de Sant Pau de Barcelona.
Generalitat i Ajuntament de Badalona es reuniran diumenge per buscar solucions pels afectats de l'incendi
Torra visita el Centre Cívic de Sant Roc on s'hi troben famílies que vivien a l'edifici
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 05 de gener de 2019 a les 17:15
Et pot interessar
-
Societat Red Eléctrica demana aplicar canvis «urgents» per evitar una nova apagada
-
Societat El temps d'aquest dijous 9 d'octubre: alerta per pluges intenses a 22 comarques
-
Societat Plataforma per la Llengua i sindicats educatius insten el Govern a recuperar les tres hores de català al batxillerat
-
Societat Els joves catalans creients són més practicants que la gent gran
-
Societat Més de 4.000 euros: el preu mitjà d'un servei funerari a Catalunya
-
Societat Còctel d'aturades a Catalunya el 15 d'octubre: totes les vagues i mobilitzacions que coincideixen