Els serveis d'emergències i salvament han donat per finalitzada aquest diumenge a la tarda la recerca d'una persona que es creia que havia caigut a l'aigua al Port de Barcelona. Segons ha informat Protecció Civil, l'autoritat portuària ha tancat l'alerta del seu pla d'autoprotecció i Salvament Marítim ha posat fi a la recerca sense haver localitzat ningú.
Les càmeres i els sensors de l'MSC Bellissima no han detectat que cap persona hagi caigut a l'aigua del port des del creuer. Cosa que, segons la Guàrdia Civil, fa "poc probable" que la persona que demanava auxili caigués daltabaix del buc com es creia en un primer moment.
La víctima ha estat vista cap a dos quarts de set del matí per un tripulant del buc a l'entrada de Bocana Sud. El Port de Barcelona ha informat de l'incident a Salvament Marítim, que ha activat un helicòpter i una embarcació ràpida. En les tasques de rescat i localització també hi treballen submarinistes del GEAS i una embarcació de la Guàrdia Civil, quatre barques de pràctics del port, efectius de la Creu Roja i Bombers de Barcelona.
En el lloc on s'ha vist la víctima només han trobat un salvavides amb un senyal lluminós. Per ara continua en marxa l'operatiu de recerca i la Guàrdia Civil no descarta cap hipòtesi. El Port de Barcelona ha activat el seu Pla d'autoprotecció (PAU) en alerta per facilitar la recerca. Segons Protecció Civil, la incidència no afecta la resta d'operacions del port.
[plantillavirals]
Gir de guió al Port: el cos que busquen pot no haver caigut del creuer
Els cossos d'emergències suspenen la recerca i veuen "poc probable" que l'home hagi saltat del buc a l'aigua, ja que les càmeres i sensors no ho han detectat
ARA A PORTADA
-
Les excel·lents previsions per als bolets reobren el debat sobre la massificació del bosc Pere Fontanals | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Illa i Pradales fan pinya perquè l'oficialitat del català i el basc a Europa «sigui una realitat» Redacció
-
-
ERC activa el rellotge perquè el PSOE avali la delegació de l'IRPF a la Generalitat Lluís Girona Boffi
Publicat el 30 d’octubre de 2022 a les 19:13
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana del 20 i 21 de setembre: avís per intensitat de pluja a tot el país
-
Societat L'edat mitjana del donant de medul·la òssia a Catalunya són els 27 anys
-
Societat La discriminació contra el col·lectiu LGTBI+ es triplica en els últims deu anys a Catalunya
-
Societat El TSJC avala l'eutanàsia d'una jove catalana però permet al seu pare seguir-hi recorrent en contra
-
Societat El Meteocat activa l'avís de perill per pluja a tot Catalunya
-
Societat Collboni defensa que «no hi cap ni un turista més» a Barcelona