Greu accident laboral a primera hora de la tarda d'aquest dilluns, 19 de juny, a Valls. Un treballador hauria caigut des del terrat d'un edifici mentre realitzava unes obres al polígon industrial de la capital de l'Alt Camp.
Segons ha avançat el diari de paper de Tarragona, els serveis d'emergències haurien rebut l'avís per aquest incident a les 16.27 hores. Ràpidament, s'han activat dues dotacions dels bombers, així com la Policia Local, els Mossos d'Esquadra i una unitat terrestre i l'helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Un obrer que estava treballant al terrat d'una empresa ubicada al polígon industrial de Valls s'hauria precipitat des d'una altura d'uns deu metres per causes que es desconeixen. L'home ha resultat ferit de gravetat a conseqüència de la caiguda i ha estat traslladat a l'hospital Joan XXIII de Tarragona.
Els Mossos d'Esquadra es faran càrrec de la investigació per esclarir els fets, tal com és habitual en els accidents de caràcter laboral.
Greu accident laboral a Valls: un operari cau des d'un terrat a 10 metres d'altura
Els fets han tingut lloc a primera hora de la tara al polígon de la capital de l'Alt Camp
Ara a portada
Publicat el 19 de juny de 2023 a les 16:51
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 24 d'abril: es manté l'ambient assolellat
-
Societat Multes de fins a 250 euros per fer servir el mòbil amb volum al transport públic de Portugal
-
Societat Tanca un històric col·legi català amb 106 anys d'història
-
Societat Revilla considera que el rei emèrit podria recuperar el seu prestigi «portant els diners a Espanya»